Mikkis2k Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Utrolig skuffende design. Alt for store karmer osv forran, får meg til å tenke på iphone med engang. Men de har vertfall brukt deres plass nede til home knappen og touch-id.. Nei google... dette var bare skuffende for min del. Lenke til kommentar
hander Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 på googles side kan du finne prisene: https://store.google.com/category/phones du kommer inn på en norsk side 5x= 4190,00 kr 6p= 5790,00 kr dette er prisen som vises i norske kr Lenke til kommentar
asus22 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Foreløpig ingen som har slaktet noen av modellene pga manglende minnekortstøtte. Har folk skjønt at større og raskere lagring, kombinert med skylagring, er fremtiden? Men, kan forsåvidt forstå at for enkelte er det kjekt med minnekort. For min del foretrekker jeg større og raskere lagring:) 2 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 kommer sannsynligvis til å kjøpe en av disse, men vil kanskje vente på tester før jeg bestemmer hvilken. For meg er mengden ram største ankepunkt ved 5x, mens med 6P er jeg redd de kanskje bruker dårlige amoled skjermer og det er svakt hvis den mangler ois. Angående størrelsen 6P antar jeg de sammenligner med iPhone. Jeg vil si størrelsen er ganske imponerende siden de har fått plass til stereohøyttalere foran, men den er nok ikke liten i forhold til andre med samme skjermstørrelse. Lenke til kommentar
hander Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 største ankepunkt ved 6p er Huawei Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 største ankepunkt ved 6p er Huawei Hvorfor? AtW Lenke til kommentar
hander Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Synes for eksempel motorola produserer bedre mobiler 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som veit om dei kjem for salg andre steder enn Google Store i Norge? 5800 var litt stivt for 32 gb 6P... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 største ankepunkt ved 6p er Huawei Det er det dummeste jeg har lest! Hadde Huawei Ascend Mate 7, og aldri har noen mobil overrasket meg så positivt! Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som veit om dei kjem for salg andre steder enn Google Store i Norge? 5800 var litt stivt for 32 gb 6P... Norske priser har jo ikke komt enda... Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 største ankepunkt ved 6p er Huawei Det er det dummeste jeg har lest! Hadde Huawei Ascend Mate 7, og aldri har noen mobil overrasket meg så positivt! Enig. Huawei har noe av det beste harwaret av alle telefoner... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som veit om dei kjem for salg andre steder enn Google Store i Norge? 5800 var litt stivt for 32 gb 6P... Norske priser har jo ikke komt enda... Har du lest tråden....? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som veit om dei kjem for salg andre steder enn Google Store i Norge? 5800 var litt stivt for 32 gb 6P... Norske priser har jo ikke komt enda... Har du lest tråden....? Oja Det var litt dyrt... men kjøper uansett På tide med ny. (kan jo hende at det ikke er den endelige prisen da (krysse fingrene) Jeg er ikke sikker på noe før den nordiske lanseringen ) Lenke til kommentar
H4bueN Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Den lg'en vil jeg ha! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Sammenlignet med min Note Edge er begge Nexus telefonene svære i forhold til skjermstørrelsen. De kunne ha gjort en bedre jobb med 5X. LG burde klart og lage den mindre, og fått på plass mer minne. (Kan jo være at Android har blitt bedre med minnebruk) Må kansje se etter en annen mobil igjen da. Må støtte Qi trådløs lading. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Har de sagt noe som helst om Qi lading? Edit: fant ut at det ikke er noe Qi..., men er fast charging da, bra nok for meg Endret 29. september 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Mener og ha lest at begge skulle støtte trådløs lading, men finner ikke noe spesifikt i farten. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Mener og ha lest at begge skulle støtte trådløs lading, men finner ikke noe spesifikt i farten. http://www.androidpolice.com/2015/09/28/sorry-part-2-the-new-nexus-6p-and-5x-wont-have-wireless-charging-either/ Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Det var jo ikke bra. Blir uaktuell for min del da. Har satset på Qi lading både hjemme og på jobb. Kansje jeg skal prøve meg på Windows telefon hvis 940 støtter Qi i Norge. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 største ankepunkt ved 6p er Huawei Det er det dummeste jeg har lest! Hadde Huawei Ascend Mate 7, og aldri har noen mobil overrasket meg så positivt! Enig. Huawei har noe av det beste harwaret av alle telefoner... Softwaren er vel ankepunktet som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå