Psycho Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Får dette når jeg skal slå av PCen: Prøvde å google, men fant ikke noe. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Du kuttet jo av det vesentlige i meldingen (det som står til venstre for exe)... Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Ville gjøre det vanskeligst mulig å hjelpe meg. Skype.exe av alle programmer er synderen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ok, umulig å vite hva som er problemet, men da er det neppe alvorlig. Sjekk om den kommer selv om du har avsluttet Skype - da har du kanskje et problem (det kan være et spyware som kaller seg skype.exe). Det har visst vært endel oppdateringer til Skype i det siste, og noen ganger er det feil i programmer. Det kan også være at den ikke passer helt med lyddriveren. Du kan prøve å oppdatere den. Å avinstallere Skype, slette mappa med innstillinger og logger og innstallere på nytt er også verdt et forsøk. Se her: https://support.skype.com/en/faq/FA102/how-do-i-uninstall-skype-for-windows-desktop Slett hele den mappa "skype" inni AppData. Pass også på at du har antivirus installert - og bare én om gangen. Flere går i veien for hverandre. Om det ikke hjelper er det irriterende, men ikke noe å bekymre seg over, mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Det er ikke noe farlig, jeg har levd med slike error's lenge av gangen tidligere. Er bare Skype som ikke "slipper taket", ikke noe å bry seg om. Skann maskinen med Malwarebytes eller noe for å være sikker på at det ikke er spyware, som Emancipate nevner. Ellers så er det bare til å avinstallere Skype og passe på at alt inne i programmappa er borte, så reinstallere, som Emancipate også nevner Det kan jo alltid henge igjen ting i registeret som gjør at denne feilen er "permanent", men det er vel neste steget PS; Har du testet å avslutte Skype før du slår av maskinen? Kommer error'en når du avslutter det manuellt også? Edit; Det kan være relatert til Internet Explorer http://community.skype.com/t5/Windows-desktop-client/application-error/td-p/4111961 Hva jeg søkte på, fler som har trøbbel sorterte etter dato Endret 1. oktober 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå