Lassern Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Staer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Tror jeg ville gjort et sløringsforsøk på bygningen til høyre også og bare beholdt stær og mur i fokus. Hva muren angår ville jeg enten klonet eller kuttet vekk den vesle trekanten på nedre ramme. Ingenting å si på den flotte stæren i godt lys med god skarphet som henter de flotte fargene og detaljene på fuglen. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Tror jeg ville gjort et sløringsforsøk på bygningen til høyre også og bare beholdt stær og mur i fokus. Hva muren angår ville jeg enten klonet eller kuttet vekk den vesle trekanten på nedre ramme. Ingenting å si på den flotte stæren i godt lys med god skarphet som henter de flotte fargene og detaljene på fuglen. Roar Tusen takk for konstruktiv kommentar, Roar Enig i den lille trekanten. Hva bakgrunnen angår er da huset sløret? Jeg liker at bymiljøet er med og har komponert bevisst ut fra det. Et artsbilde av en stær er ikke så spennende Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Et klart og fint portrett av stæren ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Et klart og fint portrett av stæren ! Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg