Rtse Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Hei! Jeg er 16 år gammel å har søkt mange jobber uten hell. Nå prøver jeg å finne andre måter å tjene penger på. Det er ikke snakk om mye penger, 1000-2000 i måneden hadde jeg vært fornøyd med. Jeg slutter 16:00 på skolen og har derfor ikke all verden med tid bortsett fra helgene. Alt bortsett fra barnepass og koding høres stort sett bra ut. Setter pris på innspill. Endret 29. september 2015 av Rtse Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Norpost / dele ut reklame er det jeg kommer på. Småjobber på finn? Typisk rydde i hagene til folk ol. Vaske hjemme hos noen? / man kjenner. Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Norpost / dele ut reklame er det jeg kommer på. Småjobber på finn? Typisk rydde i hagene til folk ol. Vaske hjemme hos noen? / man kjenner. Norpost har jeg aldri hørt om før nå, men det høres ut som en veldig grei jobb. Da slipper jeg de sure folka når jeg selger bl.a. vg. (Dessverre ingen ledige stillinger. http://www.norpost.no/#!jobbe-hos-oss/ca5p) Det er veldig lite småjobber rundt her, oppdaterer daglig men er alltid bare frakting av noe til en annen by langt unna. Endret 29. september 2015 av Rtse Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Garantert noen eldre som trenger hjelp til gressklipping nå mot slutten av sesongen og diverse. Heng opp en lapp på dagligvarebutikkene som er rundt deg. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 ring på, skal jeg vaske bilen din hehe Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Garantert noen eldre som trenger hjelp til gressklipping nå mot slutten av sesongen og diverse. Heng opp en lapp på dagligvarebutikkene som er rundt deg. Har ikke gressklipper >.> Blir litt lettere når snøen kommer da, fordi jeg har spade. Endret 29. september 2015 av Rtse Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Garantert noen eldre som trenger hjelp til gressklipping nå mot slutten av sesongen og diverse. Heng opp en lapp på dagligvarebutikkene som er rundt deg.Har ikke gressklipper >.> Blir litt lettere når snøen kommer da, fordi jeg har spade. Bare si at du kan bruke dems Nå bor jeg i borettslag da.. Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Kompis av meg klippet plenen til folk rundtom med "kundene" sine klippere. Ingen problem det Du kan jo og sjekka med kommunen om dei har strøjobber til deg? Eg gjore dette eit år og to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå