Ragnar Skj Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Orientalsk hage - i Røros sentrum ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Flotte produkter som du presenterer nydelig. Eksotisk Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Der var det mye greier! Jeg likte spesielt V2 fordi du har fått fram den fine blåfargen og tatt bort de andre. Arti at man nå kan gjøre slikt "in camera". Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Stopper toget i rullestolavstand fra sentrum??? Tipper det ikke er fotografen som har tatt selfie hengende oppunder taket i V1? Litt eksperimentering med svarthvit og farger i V2 ser jeg. Men der ødelegger dette treet litt. Tipper du har mer enn det du viser her så kanskje et annet motiv egner seg bedre? I V3 gjorde jeg et ørlite beskjæringsforsøk i venstrekanten både for å få vekk linje langs ramma nede, en tupp som stikker ut rett over koppene og buet diagonallinje direkte ut i krysset oppe. Det holder med 2 kanskje toppen 3 mm. Da ble det litt favorittkrangel mellom V1 og V3, men tror det blir V3. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Flotte produkter som du presenterer nydelig. Eksotisk Takk for tilbakemeldingen ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Der var det mye greier! Jeg likte spesielt V2 fordi du har fått fram den fine blåfargen og tatt bort de andre. Arti at man nå kan gjøre slikt "in camera". Hender jeg forsøker å ta ut enkelte farger (fra kamera), noen ganger med brukbart resultat. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Stopper toget i rullestolavstand fra sentrum??? Tipper det ikke er fotografen som har tatt selfie hengende oppunder taket i V1? Litt eksperimentering med svarthvit og farger i V2 ser jeg. Men der ødelegger dette treet litt. Tipper du har mer enn det du viser her så kanskje et annet motiv egner seg bedre? I V3 gjorde jeg et ørlite beskjæringsforsøk i venstrekanten både for å få vekk linje langs ramma nede, en tupp som stikker ut rett over koppene og buet diagonallinje direkte ut i krysset oppe. Det holder med 2 kanskje toppen 3 mm. Da ble det litt favorittkrangel mellom V1 og V3, men tror det blir V3. Roar Ja Roar, ikke langt fra togstasjonen og inn til sentrum av byen. Røros by er til dels noe bakkete, men ikke verre enn at rullestolbruker kan ta seg fram. Det er imidlertid mye gammel bebyggelse og en og del butikker/kafeer etc er ikke tilpasset slike brukere, det vil si mye trapper å ta seg fram i. Uansett er det mye å ta fatt på for en ivrige fotograf. Tror du vil få mye ut av en slik tur, men vær obs på at snart har vinteren inntatt stedet. Det er nok en annen figur som henger der oppunder taket. Her er det muligheter for andre utsnitt, og som sikkert vil kunne bli bedre. Dine forslag til små justeringer/beskjæring på venstresiden skal jeg foreta i originalen, Takk for tipset ! Skj Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Kjekt å se! Har aldri vært på Røros, men det står på listen over skal til-steder.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Kjekt å se! Har aldri vært på Røros, men det står på listen over skal til-steder.... Tror ikke du blir skuffet dersom og når du tar deg en Rørostur. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg