Gå til innhold

Hvordan fjerne låseskjermen i Windows 8.1?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Å nei. beklager da. Så enkelt? Låseskjermen går jo ikke ann å fjerne. så er ikke enkelt akkurat. men jeg har ordna det. 

Nei jeg søkte jo på nettet før jeg spurte her da. Var en grunn til at jeg la det ut her. Jeg fant ingenting på Microsoft sine sider og da tenkte jeg å høre her om noen som faktisk bruker systemet hadde hatt erfaring med det. 

Nå ville du ikke fjerne den, men å hoppe over den og gå direkte inn på profilen...

Det er faktisk enkelt...

Man bare fjerner passordet på kontoen.

Senere kom du med at du ville fjerne skjermen og gå direkte til der du skriver passordet, det lar seg ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Senere kom du med at du ville fjerne skjermen og gå direkte til der du skriver passordet, det lar seg ikke gjøre.

?? Se post #12.

Ja den posten kom jo etter hva han ønsket å gjøre i sin første post...

har jo lest om hvordan man skal fjerne lockskjermen, og det kan la seg gjøre via registerendring.

Når løsningen er registerendring, så sier jeg heller at det ikke lar seg gjøre da endringer i registret ikke lar seg gjenopprette, om man gjør grove feil og ikke har en backup. Endringene skjer i det øyeblikket man trykker enter eller annen bekreftelse tast...

Lenke til kommentar

Hør her da! Jeg ville fjerne låseskjermen slik at den gikk direkte til brukernavn og passord ved innlogging men det lar seg tydeligvis ikke gjøre. Jo det lar seg gjøre, men det er altfor mye greier bare for å få den vekk. Så da får jeg bare leve med det. Bruker windows 7 så har ikke dette problemet sjøl. 

Ja jeg skal også fjerne passordet til brukernavnet sånn at man kun kan taste enter å så plutselig er man inne i windows. Jeg har funnet ut hvordan jeg fjerner passordet til brukerkontoen. 

Endret av gta3-kongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...