Gå til innhold

Among the Sleep har fått PlayStation 4-dato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleep var faktisk ganske gøy med frukt som oppførte seg slik, men det ødela atmosfæren en del, så vi fikk rettet det opp, forteller Halvorsen.

Eg kunne godt tenkt meg å prøve dette. Kunne dei ikkje lagt det inn som ein modus for dei som har spelt igjennom historia ein gong? New Game + , om du vil.

Lenke til kommentar

Har nylig rundet dette spillet og må si at jeg ble overrasket over slutten , men det lå jo litt i kortene.

Trolig ikke alle som vil reagere på lik måte, men antar at det er fordi jeg har blitt far.

Dette spillet var meget bra laget...,fra A til Å.

Med noen grafiske bugs her og der...,men...all in all...et meget bra spill.

Dette er på en måte en On/Off-Topic-ting...,men *PYTT* *PYTT*

Meget mulig at du allerede har satt tenna i disse...,men hvis ikke så kan jeg på det aller sterkeste anbefale følgende...

"Papo & Yo"...,"Contrast"...,"IB"...,"Rain"...,"Brothers: A Tale of Two Sons"...,"Nightmare"...,"Mad Father"...,"Rule of Rose"...og "In Torment...: The Case of the Drawing Girl"...

Spille-stilen i disse er forskjellig i forhold til ATS...,men jeg er ganske sikker på at et eller flere av disse vil falle i smak...,om det kan sies på den måten?

Personlig så satt jeg igjen med veldig motsigende følelser etter å ha komt meg igjennom samtlige av disse...,det inkluderer ATS også for så vidt.

De gjorde veldig inntrykk på meg...,alle sammen på hver sin måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...