Green_Alpha Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Jeg har 1 hdd i pcen min, men den vises som to, finnes det en måte å gjøre at den kun vises som 1? Jeg har Windows 10 Endret 29. september 2015 av Green_Alpha Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Bør helst være slik som den er, du har 2 partisjoner på samme disk Systempartisjon og lagringspartisjon. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Du må kopiere alt fra D: til en annen plass, f.eks en ekstern disk. Slett så D: fra disk management og velg deretter extend volume (på C:). Kopier så tilbake alt du tok kopi av. Endret 29. september 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Green_Alpha Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Det vet jeg men alt jeg laster ned blir lagret på systempartisjonen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Det vet jeg men alt jeg laster ned blir lagret på systempartisjonen Dette kan du sette opp i nettleser eller programmene du laster ned fra (utorrent, spotify offline eller whatnot) Lenke til kommentar
Green_Alpha Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Det vet jeg men alt jeg laster ned blir lagret på systempartisjonen Dette kan du sette opp i nettleser eller programmene du laster ned fra (utorrent, spotify offline eller whatnot) har prøvd men finner ikke ut hvordan jeg bruker firefox Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Om eg var deg ville eg latt det vere slik som det er. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 https://support.mozilla.org/en-US/kb/startup-home-page-tabs-download-settings Lenke til kommentar
rollingstones Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Instillinger-geneelt-nedlastninger Lenke til kommentar
Green_Alpha Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 https://support.mozilla.org/en-US/kb/startup-home-page-tabs-download-settings takk men jeg må gjøre det med alle programmer jeg laster ned ting fra Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Det må du. Hvis ikke du gidder dette og vil ha alt som en partisjon se post #3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Om eg var deg ville eg latt det vere slik som det er. Ja, ryker systemet så har man alt på lagring. Har hendt ørten hundre ganger. Derfor bør man flytta alt viktig over til lagring. (dok. bilder osv.) Men ryker disken så da går begge deler.. Lenke til kommentar
Green_Alpha Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 https://support.mozilla.org/en-US/kb/startup-home-page-tabs-download-settings takk men jeg må gjøre det med alle programmer jeg laster ned ting fra altså vil jeg helst gjøre systempartisjon og lagringspartison til en partisjon Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ja det er allerede forklart hva du må gjøre. Lenke til kommentar
Green_Alpha Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Om eg var deg ville eg latt det vere slik som det er. Ja, ryker systemet så har man alt på lagring. Har hendt ørten hundre ganger. Derfor bør man flytta alt viktig over til lagring. (dok. bilder osv.) Men ryker disken så da går begge deler.. ok da lar jeg det bare være som det er Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Redirect My Documents til D: disken, så slipper du at alt du laster ned osv. blir liggende på C:. Finnes utallig med guider på Google hvordan du gjør dette, men i alle hovedsak går du bare på properties på mappene og endrer lokasjon. Du vil også bli spurt om å flytta all eksisterende data over. Lenke til kommentar
Green_Alpha Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå