merterje Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg skulle avinstallere et program som hete Tonido som jeg da ikke har brukt for. Men da fikk jeg beskjed om at programmet "is running". Jeg søkte på Kjør og Tjenester der alle programmer som "is running" er, men fant det ikke der. Noen som vet hvordan jeg skal gå frem her ?? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Prøvde du å avinstallere fra programmer og funksjoner eller med Tonido installer? Vet ikke hvilket operativsystem du bruker. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Windows? Forsøk https://support2.microsoft.com/fixit/ Lenke til kommentar
Lemie Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Mener det programmet der starter sammen med windows. Prøvd å avslutte det i systray? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Prøvde du å avinstallere fra programmer og funksjoner eller med Tonido installer? svaret er ja, jeg bruker Windows, tror jeg prøver å slette det på Fix It Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå