RohamR Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Valdres Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Med din komp, utsnitt og etterbehandling får bildet et malerisk uttrykk, meget bra i dette tilfellet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Her ville jeg kutta vekk trestammen som trekker oppmerksomhet og blir forstyrrende, men beholdt greinene som stikker ned. Kanskje kunne du kutta litt oppe . for eksempel Ca. 2 cm under kvasten i høyre hjørnet. Dette for å senke betrakters blikk mer ned mot dyra. Formatet vil jo endre seg, men jeg tror bildet vil tjene på det. Skarpheten ser brukbar ut så kanskje kan du dra opp størrelsen litt etter cropping? Ofte står og/eller faller et bilde med beskjæringen. Men innsikt i riktig beskjæring er noe som kommer etter hvert. Ellers sitter jo lys, skarphet, farger og detaljer fint her. Roar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Eventyrbilde! Likte godt fargene og det hele. Jeg syntes trestammen lagde en god ramme, og fikk meg til å føle at jeg selv står lent mot den og beundrer de vakre dyrene.. 1 Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Eventyrbilde! Likte godt fargene og det hele. Jeg syntes trestammen lagde en god ramme, og fikk meg til å føle at jeg selv står lent mot den og beundrer de vakre dyrene.. Jeg er enig med deg anngående trestammmen. Den gir seeren en "trygghet". Man føler seg lent mot den som du påpeker. Takk Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Med din komp, utsnitt og etterbehandling får bildet et malerisk uttrykk, meget bra i dette tilfellet. Vennlig hilsen Ragnar Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg