Rune Kristoffersen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Solnedgang i fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Herlig lys og farger. Her ville jeg ikke gjetta HDR om du ikke hadde nevnt det. Velger meg V2 med best beskjæring slik jeg ser det. Kanskje kunne du tatt enda en cm nede for å få mer luft mellom steinen og høyre hjørne. men viktig er det ikke i og med at du har unngått hjørnet. Dybdeskarphet, farger og detaljer er det heller ikke mye å si på her. Roar 1 Lenke til kommentar
Rune Kristoffersen Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Takker for hyggelig og konstuktiv tilbakemelding Roar. Jeg liker også best V2 av bildet. Skal følge ditt forslag og beskjære litt mer for å se hvordan det vil bli seende ut. Rune Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Lyset og fargene gjør susen her! Lekkert! Velger meg V1, likte dybden... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg