PlatinumFlyer Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Folkeskikk, hørt om det "kjakan"? vett .. har du hørt om det "Joachim" ? Har du hørt om det Kebab-Gud? Nei Nettopp. Så avslutter vi DEN diskusjonen. Beklager min avsporing. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 *fortsette på trass* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 gutt: kai abeljente: fuuk mi eller pamela får håpe du aldri får barn vi da *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ahpadt: den "dusten" som tok bort signaturen din gjorde det fordi: * Det er ikke lov med specs i signatur, det er eget sted i profilen til det. * Dusten = en moderator, moderatorens ord = lov. * Du har en STYGG, rød signatur. FJERN. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (forts. på HalTan) ...og han burde fjerne den igjen.. straks Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Og jeg fikk akkurat med meg at speccs ikke skal vere i signatur! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Gutt: Lars, Peter Jente: Line (Ikke så veldig gjennomtenkte, men navn jeg liker) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 skal være delvis enig i agate, men Agda? wtf? *løpe og hjemme seg i frykt for at navnet Agda skal sette seg på hjerne og bli en besettelse* Er det virkelig mulig å ordlegge seg så fantastisk (datt nesten av stolen) anyways...navn gutt : Felix, Mattis, William, jente : Isabelle, Tuva, Henriette Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Jente: Tea, Mina, Rikke, Sarah, Cassandra Gutt: Casper, Cristopher, Andreas Edit: måtte legge til et jentenavn til Endret 27. april 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Jente: Tea, Mina, Rikke, Sarah, Gutt: Casper, Cristopher, Andreas Kjenner ingen normale Rikke jeg . :S Men men, jeg kjenner jo heller ingen normale Anette'r og Linda'r... Og da snakker vi om 10 stk minst... Jente: Lolita Gutt: Rocco ... eller ikke ? Endret 27. april 2004 av Wabby Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vet ikke om noen guttenavn jeg syns er fine, men jeg har noen sterke jentefavoritter: 1: Cecilie 2: Benedicte 3: Celine 4: Husker ikke i farta Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg synes dere bør kalle en eventuell datter for Kine *hihi* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kine er for agressivt for min smak. Den K'en ødelegger, får sånn tysk/russisk flair over det hele lissom Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ahpadt: den "dusten" som tok bort signaturen din gjorde det fordi: * Det er ikke lov med specs i signatur, det er eget sted i profilen til det. * Dusten = en moderator, moderatorens ord = lov. * Du har en STYGG, rød signatur. FJERN. Vell, fjern den jallarøde teksten din selv.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 For det første: Skrevet: 28/12/2003 : 17:10 Sjheezzz... For det andre: Det er forskjell på å ha gudvethvormangelinjer med specs i rødt, og ha en bitteliten linje i minste skrifttype. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Gutt: Christoffer, også kommer jeg ikke på fler bra navn i farta. Jente: Rikke, stine og sikkert noen fler som jeg ikke kommer på... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Embla? Jeg har hørt om mennesker med arr i sjæln fordi de har blitt mobbet for navn. Samme med Varg og Odin. Prøv noe tradisjonelt. Dette ser ut til å funke. Jente: Maren Gutt: Andreas Lenke til kommentar
adawen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tradisjonelt er boring. Hva med å komme seg utav firkanten i ny og ne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå