Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ikke fult så ille nå da. Ligner på avataren din Edit: Linken fjernes da det er uhørt å legge ut bilder av folk og si de er stygge. Endret 27. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Fy fader ho damen var stygg ass, ble serisøst nesten kvalm når jeg spiste nå Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) finnes da noen mindre attraktive siljer og (men ikke som jeg kjenner personlig!!) der hadde vi 2 mindre attraktive Edit: Bildene fjernes da det er uhørt å legge ut bilder av folk og si de er stygge. Endret 27. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Mulig det bare er meg, men jeg synes ikke hun på bilde nummer to er noe mindre attraktiv. Og hun på det første bilde er bare gammel. Selvsagt finnes det "stygge" mennesker av vært navn. Men la oss leve i den lille naive troen om at alle siljene er pene Lenke til kommentar
starfish Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Skal kalle sønnen min for Loke. Og datteren for Liliaunea. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nr. 2 var ikke så verst. Men Ingen av de er i min aldersgruppe... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Latterlig å si om at alle silje'ne er fine osv.... kan ikke skjønne at dere tenker sånt engang. Kanskje navnet silje er fint for dere slikt at dere syns jenten er pen? Vettafan..... Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvor seriøs tror du vi mener det når vi sier at alle siljene er pene? Hardbarka og blodigalvor? Høytidelig og med tyngde? Neh... Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Jeg kommer til å kalle min unge for kebab, eller kanskje ikke. Endret 27. desember 2003 av DomoArigato Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Finnes få Anniken'er som er stygge og Lenke til kommentar
adawen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Gidd å legge ut bilder av folk dere finner på google og se de er stygge. Det er ikke snillt gjort. *pekefinger* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 *bli pekt på* Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Gidd å legge ut bilder av folk dere finner på google og se de er stygge. Det er ikke snillt gjort. *pekefinger* hahaha.. trur ikke de er her på forumet lissom ,. man har ikke vondt av noe man ikke vet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Folkeskikk, hørt om det "kjakan"? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Folkeskikk, hørt om det "kjakan"? vett .. har du hørt om det "Joachim" ? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Folkeskikk, hørt om det "kjakan"? vett .. har du hørt om det "Joachim" ? Hehe Skulle til og si det jeg også Endret 27. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Gidd å legge ut bilder av folk dere finner på google og se de er stygge. Det er ikke snillt gjort. *pekefinger* U beat me too it. Elns. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Latterlig å si om at alle silje'ne er fine osv.... kan ikke skjønne at dere tenker sånt engang. Kanskje navnet silje er fint for dere slikt at dere syns jenten er pen? Vettafan..... du.. det er menst som en spør vet du .. hehe.. Folkeskikk, hørt om det "kjakan"? ja..åssen. det? neida.. men mener ikke alle ting seriøst. var lissom bare en del av en spøk Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg tror jeg kaller dem Gutt: Jacques Jente: Birthe eller noe Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Folkeskikk, hørt om det "kjakan"? vett .. har du hørt om det "Joachim" ? Har du hørt om det Kebab-Gud? Nei Nettopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå