Raggi Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Gutt:SUPERMANN de supermannene har sikkert skiftet etter de nye navnereglene elns! men fortsatt konge! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 En gutt ville jeg oppkalt etter faren min, eller oldefaren min eller tipptippoldefaren. Blir samme navn uansett Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Etter gamle regler er det vel: Gutt1: etter farfar Gutt2: etter morfar Gutt3: etter andre i familien, for eksempel onkler.. Jente1: etter mormor Jente2: etter farmor Jente3: etter andre i familien, for eksempel tanter.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Interresant... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jente: Andrea eller Nathalie, kommer på flere sikkert.. (Andjea er fett ) Gutt: Dumle eller felix Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tenk så fett å hatt tall i navnet sitt.... Supermann Nordmann 1 Kooonge. (uttales den første, andre osv...) Lenke til kommentar
palh Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg skal hvertfall kalle mitt avkom for et lite script, når dette navnet legges inn i forkeregisteret, skatteregisteret etc så kjøres scriptet som er navnet på barnet, og hele folkeregisteret dumpes til en ftp konto og i skatteregisteret skal den bare slette meg. Så jeg håper hvertfall jeg får et barn snart... absolutt helt enkelt genialt enkelt GENIALT! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jente: Silje kanskje, vet ikke. (intern) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jente: Silje kanskje, vet ikke. (intern) jepps, det finnes ikke en stygg Silje Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 gutt: aragorn jente: arwen seff skal de ha hest: skuggfaks Lenke til kommentar
gotark Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Definnitivt: Hans Tore (ekstra gøy hvis han er liten av vekst) Bare se det for deg. Mor roper. Hans Tore, har noen sett Han()sTore Noen andre verdige navn: Arnt Hugo Bob Allan Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Gutt : Tor Jente : Elin, det finnes heller ingen stygge Elin'er. Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Gutt; Sindre, Alexander, Trygve eller Kristian Jente; Silje, Marit, Hilde, Nathalie eller Ann-Kristin Men Therese, Christine, Katrine og Maren står også høyt. Sammen med Marius, Martin, Marcus, Simen og Kristoffer jepps, det finnes ikke en stygg Silje So ture.... so true. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 de eneste elin-ene jeg vet om er stygge som gråsten... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 heeeeey!! dette er første posten jeg har skrivi på lenge nå.. har dere savna meg?. hehe. neida jente: cassandra eller sabrina gutt: alex eller martin eller.no.. (vanselig det emd guttenavn ) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hehe torsken, men det er sant. Finnes ingen stygge Silje'r. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Gutt : Tor Jente : Elin, det finnes heller ingen stygge Elin'er. det finnes stygge eliner jo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Gutt : Tor Jente : Elin, det finnes heller ingen stygge Elin'er. det finnes stygge eliner jo Google bildesøk -> Elin Edit: Bildet fjernes da det er uhørt å legge ut bilder av folk og si de er stygge. Endret 27. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ikke fult så ille nå da. Edit: Bildet fjernes da det er uhørt å legge ut bilder av folk og si de er stygge. Endret 27. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå