danilovic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Gutt: Kai LeifJente: Kai Line ---------------- Gutt: Bob Kåre Jente: Bob Kåre Haha. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Gutt: Jon Kjodleif Jente: Adolf Merethe Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Gutt: Truls Bjarte Jente: Berta Merlinda Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Gutt: Truls BjarteJente: Berta Merlinda ------------------------ Gutt: Jon Kjodleif Jente: Adolf Merethe Så gøy. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ikke så mange her som tar dette seriøst.. Alle untatt vi som har holdt på i søppel i ganske lang tid tror at dette er tull DET ER IKKE DET! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hehe desertglow. Adrian er jo ikke så ille til å være guttenavn da. OMG, jeg heter Adrian Okey navn det Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Gutt: Sebastian Jente: Lilly Henriette Katta ble hetende Oliver, så det navnet er allerede brukt. ---- Geekmodus: Gutt: mPGA Jente: fPGA. For øvrig: Når man skal gi et barn et navn, må man tenke over om navnet kan bli en belastning for barnet med tanke på miljøet barnet skal vokse opp i. Å kalle barna sine for navn som forbindes med "mindre smarte personer" synes jeg vitner om slett tankevirksomhet hos foreldrene. Og selv om DU synes et eksotisk navn er kult, bør du vurdere litt hva andre måtte mene om saken. Adawen: Godt vi to ikke er sammen, for jeg hadde ALDRI kalt MIN sønn Birk! For meg er Birk = bjørk, og derfra er tankespranget ikke langt for en 7-åring til "treskalle"... Ut over det er norrøne navn sjitstilige. Der er jo mitt navn et godt eksempel: Vidar var den nest sterkeste guden etter Tor, og var den som skulle drepe fenrisulven ved røske gommene på kosedyret fra hverandre så det kunne glise fra øre til øre (fritt oversatt). Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Gutt: FELIS DOMESTICUSJente: Bloody Mary har vel igrunn ikkje tenkt så voldsomt mykje over det. Vil ikke "mons" være et like greit navn? Eller du kan oversette til nordnorsk: raillkatt sjettmons kattfan kattekræk gjellmons pessmons Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Som sagt, Fredrik og Silje og katten skal hete Felix eller Argus :D Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Gutt: Varg, Ulv eller Hauk eller noe sånnt, liker gamle norrønne (?) navn Jente: hmmmm... ikke et gammelt norrønt navn hverfall, jente navnene der er stort sett stygge... Endret 22. november 2003 av sluffy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kort oppsummering: Jente: Nathalie, Sandra, Celine, Therese Gutt: Vegard, Anders Og jeg har fortsatt ikke kommet på et siste guttenavn. Jeg vet jeg hadde fire jentenavn og tre guttenavn en gang i tida.. Og jeg har ikke funnet ut noe disse kan bli mobbet for ang navn heller. ))) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 leif anders og berit victoria synes jeg er fine navn... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hm... Gutt: Enten Ridge eller Anthony (selv heter jeg jo Ridge Anthony ) Jente: Destiny Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Gutt: Markus Jente: Mariell - sånn er det bare - (men ennå ikke noe på vei.. men øver som en helt ) Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jente: Silje Elise Gutt: Skallagrim Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Gutt: Carl Christopher eller Preben Jente: Collette EDIT: Et navn er ikke fullkommet uten en C! Endret 17. desember 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Gutt: SUPERMANN JoachimR, du er syk.. Endret 17. desember 2003 av GolfBag Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Gutt: Carl Christopher eller Preben Jente: Collette EDIT: Et navn er ikke fullkommet uten en C! men alikevell vurderer du preben? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hehe Raggi, tenkte det jeg og. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja, hehe. Jacob Preben f.eks! Det med Cen var tross alt en spøk da. Men det er fine navn. VELDIG fine navn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå