DDDD Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Fåre trekker å satse på noe sjeldent f.eks en her sa Christel, syns det var veldig fin jeg Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Gutt: Ravn, Odin, TobiasJente: Embla, Ylva, Tuva ..ellerno i den duren. ...for å gjøre det enkelt. Go sånne norrøne navn som uheldigvis får ungen til å lyse nynazist! Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Trude Lutt...Rastamor...Rastafar hvis gutt. Gunnar... Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Lisa, Silje, Mari, Elisa eller Kristine (med K, ikke Ch) Lars, Daniel, eller Fredrik. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Go sånne norrøne navn som uheldigvis får ungen til å lyse nynazist! Fjott. Bare fordi du forbinder norrøne navn med nynazister, er det ikke sikkert resten av verden gjør det. Gud forby om man vil ta vare på litt gamle og norske navn.. ^^ Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Guttenavnene dine, var ikke så verst Tone. Jentenavnene, derimot. Hihi. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jau. Hver sin smak, heldigvis.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Likte (jente)navnet Adriana helt til jeg prøvde å si det sjøl... Prøv å si det sjøl på kav østlending, adrijanna :S Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis jeg får barn i denne aldren, tor jeg tenker på annet enn navnet til unge.. (mulige måter å nekte / komme seg unna på) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Personlig så er Gutt: Mathias Jente: Magdalene eller Nathalie DU? Barn? Hah! Meg derimot har ikke engang tenkt så langt. Må først finne meg en dame Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gutt: Lars, Morten (Bob-Kåre, Roy-Bobby ) Jente: Beate, Camilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå