Gå til innhold

Professor: – Apple er en kult


Anbefalte innlegg

iOS for Mac illustrerer hvordan du oppfatter verden, og hvordan du er fullstendig ukritisk til alt som kan tolkes til å være anti-Apple.

 

Jeg snakker om vrangforestillinger fordi du ikke får med deg det mediene skriver om, men bare din egne merkelige tolkning av det. Du husker vel selv hvordan du insisterte på at Tek ikke hadde skrevet om Samsungs Stylusgate? Og så hadde de det likevel...

hva er poenget med å lyve så fryktelig.

 

jeg nektet ikke for at tek.no kunne ha skrevet om denne telefonen , jeg hadde bare lest om det

og det er sikkert andre ting også .

noe av årsaken kan være på grunn av at det er  Ekstre artikkel

 

Derimot nå jeg forklarer hvor jeg har en påstand fra og du likevel nekter for det da må du leve i din lille verden 

det får være måte på hvor egoistisk man skal være

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

iOS for Mac illustrerer hvordan du oppfatter verden, og hvordan du er fullstendig ukritisk til alt som kan tolkes til å være anti-Apple.

 

Jeg snakker om vrangforestillinger fordi du ikke får med deg det mediene skriver om, men bare din egne merkelige tolkning av det. Du husker vel selv hvordan du insisterte på at Tek ikke hadde skrevet om Samsungs Stylusgate? Og så hadde de det likevel...

 

hva er poenget med å lyve så fryktelig.

 

jeg nektet ikke for at tek.no kunne ha skrevet om denne telefonen , jeg hadde bare lest om det

og det er sikkert andre ting også .

noe av årsaken kan være på grunn av at det er  Ekstre artikkel

 

Derimot nå jeg forklarer hvor jeg har en påstand fra og du likevel nekter for det da må du leve i din lille verden 

det får være måte på hvor egoistisk man skal være

Men når du tar en påstand fra et eller annet sted og noen forklarer deg at du har forstått ting feil, hvorfor kan du ikke da respektere svaret du får? Du kan jo absolutt ingenting om Apple, da er det kanskje greit å ha respekt for andre som kan noe om det...

Lenke til kommentar

 

 

iOS for Mac illustrerer hvordan du oppfatter verden, og hvordan du er fullstendig ukritisk til alt som kan tolkes til å være anti-Apple.

 

Jeg snakker om vrangforestillinger fordi du ikke får med deg det mediene skriver om, men bare din egne merkelige tolkning av det. Du husker vel selv hvordan du insisterte på at Tek ikke hadde skrevet om Samsungs Stylusgate? Og så hadde de det likevel...

hva er poenget med å lyve så fryktelig.

 

jeg nektet ikke for at tek.no kunne ha skrevet om denne telefonen , jeg hadde bare lest om det

og det er sikkert andre ting også .

noe av årsaken kan være på grunn av at det er  Ekstre artikkel

 

Derimot nå jeg forklarer hvor jeg har en påstand fra og du likevel nekter for det da må du leve i din lille verden 

det får være måte på hvor egoistisk man skal være

Men når du tar en påstand fra et eller annet sted og noen forklarer deg at du har forstått ting feil, hvorfor kan du ikke da respektere svaret du får? Du kan jo absolutt ingenting om Apple, da er det kanskje greit å ha respekt for andre som kan noe om det..

påstår du at jeg ikke respekterte dere.?

 

saken om IOS på mac er for lengst ferdig , det var Hekomo så dro det frem enda en gang

hvem er det da som ikke respekterer hvem ?

 

eller så har jeg sagt at det er påstått at Apple bruker billigere deler an andre samtidig som de legger seg på et lit høyre prisnivå.

denne påstanden er ikke tilbakevist.

likevel blåser dere det opp til uante dimisjoner .

 

 så når  feilen som oppstår på Apple dingsene  er mer interessante for mediene en alt annet .

men dere forstår ikke hvorfor til tros for gjentatte forklaringer

og svarer bare jammen  andre har også feil

 

Klart andre har feil men de gir ikke de samme signalene

 

Da sier det veldig mye om hvordan slike personer er

Lenke til kommentar

 

iOS for Mac illustrerer hvordan du oppfatter verden, og hvordan du er fullstendig ukritisk til alt som kan tolkes til å være anti-Apple.

 

Jeg snakker om vrangforestillinger fordi du ikke får med deg det mediene skriver om, men bare din egne merkelige tolkning av det. Du husker vel selv hvordan du insisterte på at Tek ikke hadde skrevet om Samsungs Stylusgate? Og så hadde de det likevel...

 

hva er poenget med å lyve så fryktelig.

 

jeg nektet ikke for at tek.no kunne ha skrevet om denne telefonen , jeg hadde bare lest om det

og det er sikkert andre ting også .

noe av årsaken kan være på grunn av at det er  Ekstre artikkel

 

Derimot nå jeg forklarer hvor jeg har en påstand fra og du likevel nekter for det da må du leve i din lille verden 

det får være måte på hvor egoistisk man skal være

 

Her er det du som lyver. La meg sitere det du faktisk skrev i tråden der dette ble diskutert:

 

"Det jeg reagerer på er at dere forlanger at jeg skal full oversikt over merkelige feil på alle telefoner uten at jeg blir informert om det 
selv tek.no gjør ikke det , de er som alle andre kun interessert i Apple sine feil"
 
Her skrev du altså rett ut at tek.no ikke hadde skrevet om det. Ikke noe forbehold.

Det verste er at du nok en gang tabber deg fullstendig ut. Artikkelen om Stylusgate på tek.no er ikke en Ekstra-artikkel! Og selv om det hadde vært det så minner jeg om at du uten videre slo fast at de ikke hadde skrevet det, fullstendig uten forbehold.

 
Akkurat som du slår fast så mye annet som som regel viser deg å være tull og tøys.
 
Dette og historien om iOS på Mac illustrerer på en perfekt måte hvor ufattelig lite troverdig påstander fra deg er.
Lenke til kommentar

eller så har jeg sagt at det er påstått at Apple bruker billigere deler an andre samtidig som de legger seg på et lit høyre prisnivå.

denne påstanden er ikke tilbakevist.

likevel blåser dere det opp til uante dimisjoner .

 

"Det er påstått" er ikke et argument. Husk at "det ble påstått" at iOS var tilgjengelig for Mac via Adobe-programvare også, og vi så jo hvor troverdig den påstanden din var! Du tviholdt jo ved forklaringen din til du endelig skjønte hvor tåpelig påstanden om iOS på Mac via Adobe var.

 

Det er heller ikke alle andres oppgave å tilbakevise enhver vill påstand du kommer med. Det er du som kommer med påstanden, og da er det du som må føre bevis for den.

 

Det er forøvrig du som blåser ting opp. Det er du som hele tiden skal komme med negative kommentarer og synsing om Apple basert på kun din egen fantasi.

Lenke til kommentar

 

At du har prøvd å bortforklare det i ettertid betyr ikke at du var særs bastant da du kom med påstandene, og at du nærmest idioterklærte alle som prøvde å rette på deg.

 

bortforklaring ?

Hår du ikke lær noe her ?

Bare prøv å ikke bortforklare noens forsøk på å forklare deg hvordan ting faktisk er, så slipper vi alle disse håpløse påstandene dine.

Lenke til kommentar

Jeg tror elgen hele tiden har visst utmerket godt at Apple ikke har samme operativsystem på mobiltelefoner som på pc'ene sine. Den "trykkfeilen" ble jo diskutert opp og ned her for flere uker siden, så det må vel være mulig å legge akkurat den saken død nå? Tror noen og enhver kunne glemme seg å skrive iOS i steden for OSX i farta.

 

Dette er bare en bønn fra min side altså. Om dere synes det fortsatt er et interressant tema, så kan jo ikke jeg nekte noen å diskutere det videre.

Endret av frohmage
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror elgen hele tiden har visst utmerket godt at Apple ikke har samme operativsystem på mobiltelefoner som på pc'ene sine. Den "trykkfeilen" ble jo diskutert opp og ned her for flere uker siden, så det må vel være mulig å legge akkurat den saken død nå? Tror noen og enhver kunne glemme seg å skrive iOS i steden for OSX i farta.

 

Dette er bare en bønn fra min side altså. Om dere synes det fortsatt er et interressant tema, så kan jo ikke jeg nekte noen å diskutere det videre.

i så fall er det bare rogkas som synes det er interessant.

jeg var ferdig med den saken for flere sider siden

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror elgen hele tiden har visst utmerket godt at Apple ikke har samme operativsystem på mobiltelefoner som på pc'ene sine. Den "trykkfeilen" ble jo diskutert opp og ned her for flere uker siden, så det må vel være mulig å legge akkurat den saken død nå? Tror noen og enhver kunne glemme seg å skrive iOS i steden for OSX i farta.

 

Dette er bare en bønn fra min side altså. Om dere synes det fortsatt er et interressant tema, så kan jo ikke jeg nekte noen å diskutere det videre.

 

Grunnen til at jeg nevner det (han sa ikke bare iOS for Mac og insisterte på det, men han sa også at oppdateringen var avhengig av tredjepartsprogramvare (fra Adobe)) er at han stadig kommer med påstander som er helt uten begrunnelse. iOS på Mac via Adobe er et godt eksempel på hvor troverdige påstandene hans kan anses for å være.

 

Jeg nevnte dette fordi han nekter å komme med argumentasjon eller dokumentasjon for andre påstander her. Jeg prøver å vise ham at rene påstander han kommer med ikke er relevante, men at han faktisk må klare å argumentere for det også. Han kan ikke bare komme med "du har ikke motbevist det", for det er ikke noe bevis for at han har rett.

 

Så når han påstår at "det er påstått" så er det like troverdig som for eksempel påstanden om iOS på Mac via Adobe.

 

Et annet eksempel er det andre jeg nevnte: Han insisterte på at Tek.no ikke hadde skrevet om Stylusgate selv om de hadde gjort det. Han prøvde så å vri det til at han ikke var så bastant som han faktisk var, noe som viser at han prøver å slippe unna med flausene sine i stedet for å stå for det han har skrevet og heller være litt mer ydmyk i fremtiden.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror elgen hele tiden har visst utmerket godt at Apple ikke har samme operativsystem på mobiltelefoner som på pc'ene sine. Den "trykkfeilen" ble jo diskutert opp og ned her for flere uker siden, så det må vel være mulig å legge akkurat den saken død nå? Tror noen og enhver kunne glemme seg å skrive iOS i steden for OSX i farta.

 

Dette er bare en bønn fra min side altså. Om dere synes det fortsatt er et interressant tema, så kan jo ikke jeg nekte noen å diskutere det videre.

 

i så fall er det bare rogkas som synes det er interessant.

jeg var ferdig med den saken for flere sider siden

Jeg?

 

Jeg har egentlig aldri vært spesielt oppfatt av den saken jeg, du får ta det opp med den som minner deg på det, for det er ikke meg.

 

Eller, kanskje det beste, la det være...:-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...