Gå til innhold

Professor: – Apple er en kult


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de fleste vil jo miste tillit når noe slikt oppstår .

men ikke den sterkest Apple fansen.

 

enten så bryr de seg ikke noe om det ( som om det ikke betyr noe )  eller så venter de bare på at Apple fikser det uansett hvor lang tid det vil ta

Som sagt over, det er irriterende for de som opplever det. Ikke noen stor ting, men irriterende likevel.

Lenke til kommentar

 

Dette er vel noe av det som gjør kundene trofaste?

http://www.adressa.no/digital/article628363.snd

Hvorfor skulle en bug gjøre apple eierene mer trofaste? Slikt er jo bare irriterende. Er jo en grunn for at man ikke gidder bruker android i lengre perioder(min erfaring).

 

Slike ting har aldri skjedd meg på droid. Meningsløse feil får dere ha for dere selv takk. Så at slike ting skjer er en grunn til at folk ikke gidder bruke droid? Eplelogikk på sitt beste dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å sovne av kan ha store konsekvenser.

Tenk deg at du skal rekke et fly (særdeles vanlig en morgen) for deretter å rekke 2 fly etter det.

Du mister det første og selvfølgelig de 2 etterfølgende.

Jada, det kan ha store konsekvenser. Eller det kan ha nesten ingen konsekvenser i det hele tatt. Bare å velge ytterpunkt...:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette er vel noe av det som gjør kundene trofaste?

http://www.adressa.no/digital/article628363.snd

Hvorfor skulle en bug gjøre apple eierene mer trofaste? Slikt er jo bare irriterende. Er jo en grunn for at man ikke gidder bruker android i lengre perioder(min erfaring).

 

Slike ting har aldri skjedd meg på droid. Meningsløse feil får dere ha for dere selv takk. Så at slike ting skjer er en grunn til at folk ikke gidder bruke droid? Eplelogikk på sitt beste dette.

 

Åj åj åj! Nei det er vel like sjokkerende at du ikke har hatt problemer med slike ting på droid, som at jeg ikke har hatt slike problemer på ios?

 

Om android din hadde spurt om å oppdatere seg selv, og du valgte gjør det på natta. Hadde da alarm ringt? Ikke godt å si, jeg ville i allefall verken ha stolt på en droid eller en epletelefon til å ringe når jeg skal noe så viktig. Da hadde jeg valgt senere, eventuelt oppdatert der og da før jeg la meg å sov.

 

Men jeg har hatt noen telefon opp gjennom tidene og både på windows telefoner og android telefoner har jeg opplevd at alarmen ikke ringte. En telefon, muligens nexus, er litt usikker, var avslått en morgen. Gudene vet hvorfor. Slo på igjen og alt var i orden. Shit happens, men det er bare på iPhone slike ting flyter til toppen av medias søkelys.

 

Sjekk ut diverse androidtelefontråder, og fantaser om hvordan mediabildet hadde sett ut om hvert av problemene som oppleves på de mange androidtelefonene skulle bli tatt frem på samme viset som iphone sine bugs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å dra fra et paradoks i forhold til dette

når windows oppdateres og det er behov for omstart for aktivere oppdateringene så  må man bekrefte at man ønsker omstart av systemet

( hvertfall på pcen)

 

Det kan da ikke være så vanskelig å gjøre det samme på telefoner ?

 

Til det i rødt. Nei det må man ikke.

Lenke til kommentar

 

Bare for å dra fra et paradoks i forhold til dette

når windows oppdateres og det er behov for omstart for aktivere oppdateringene så  må man bekrefte at man ønsker omstart av systemet

( hvertfall på pcen)

 

Det kan da ikke være så vanskelig å gjøre det samme på telefoner ?

 

Til det i rødt. Nei det må man ikke.

 

hvilken rar pc er det du bruker da , som ikke av og til trenger omstart for at alle oppdateringene  blir aktivert når det blir bedt om det ?

og vær snill og ikke forveksle det med påstanden om at alle oppdateringene treger omstart for å virke . Både du og jeg vet at det ikke er riktig 

 

Nå var poenget mit at i slike tilfeller bør man bekrefte oppdateringene for å aktivere dem

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

 

Slike ting har aldri skjedd meg på droid. Meningsløse feil får dere ha for dere selv takk. Så at slike ting skjer er en grunn til at folk ikke gidder bruke droid? Eplelogikk på sitt beste dette.

 

 

 

Om det er noe bedre å miste ringelyden etter hver eneste mottatte samtale slik jeg gjør på min Android mobil vet jeg ikke, ringelyden blir borte og vibrasjonen slås av, så at ting ikke skjer på Android vil jeg ikke uten videre være med på. Og det kan få ganske store konsekvenser fordi jeg har beredskapsvakt, om jeg ikke hører eller merker at jeg mottar en samtale, fordi ringelyden og vibrasjonen bare blir borte etter at jeg fikk en oppdatering for en tid tilbake.

Oppdateringen kommer jo riktignok fra Samsung, men det er jo likefullt en Android mobil, og de gjør jo desverre ikke noe for å rette det opp heller........

Lenke til kommentar

 

 

Slike ting har aldri skjedd meg på droid. Meningsløse feil får dere ha for dere selv takk. Så at slike ting skjer er en grunn til at folk ikke gidder bruke droid? Eplelogikk på sitt beste dette.

 

 

 

Om det er noe bedre å miste ringelyden etter hver eneste mottatte samtale slik jeg gjør på min Android mobil vet jeg ikke, ringelyden blir borte og vibrasjonen slås av, så at ting ikke skjer på Android vil jeg ikke uten videre være med på. Og det kan få ganske store konsekvenser fordi jeg har beredskapsvakt, om jeg ikke hører eller merker at jeg mottar en samtale, fordi ringelyden og vibrasjonen bare blir borte etter at jeg fikk en oppdatering for en tid tilbake.

Oppdateringen kommer jo riktignok fra Samsung, men det er jo likefullt en Android mobil, og de gjør jo desverre ikke noe for å rette det opp heller........

 

Åj åj! Send mld til vg eller tek så lager de sikkert en artikkel om det. Eller ikke? ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bare for å dra fra et paradoks i forhold til dette

når windows oppdateres og det er behov for omstart for aktivere oppdateringene så  må man bekrefte at man ønsker omstart av systemet

( hvertfall på pcen)

 

Det kan da ikke være så vanskelig å gjøre det samme på telefoner ?

 

Til det i rødt. Nei det må man ikke.

 

hvilken rar pc er det du bruker da , som ikke av og til trenger omstart for at alle oppdateringene  blir aktivert når det blir bedt om det ?

og vær snill og ikke forveksle det med påstanden om at alle oppdateringene treger omstart for å virke . Både du og jeg vet at det ikke er riktig 

 

Nå var poenget mit at i slike tilfeller bør man bekrefte oppdateringene for å aktivere dem

 

Ja, kjemperar pc. Bruker et veldig spesielt os som du sikkert ikke har hørt om. Windows 10.

Lenke til kommentar

 

 

 

Slike ting har aldri skjedd meg på droid. Meningsløse feil får dere ha for dere selv takk. Så at slike ting skjer er en grunn til at folk ikke gidder bruke droid? Eplelogikk på sitt beste dette.

 

 

 

Om det er noe bedre å miste ringelyden etter hver eneste mottatte samtale slik jeg gjør på min Android mobil vet jeg ikke, ringelyden blir borte og vibrasjonen slås av, så at ting ikke skjer på Android vil jeg ikke uten videre være med på. Og det kan få ganske store konsekvenser fordi jeg har beredskapsvakt, om jeg ikke hører eller merker at jeg mottar en samtale, fordi ringelyden og vibrasjonen bare blir borte etter at jeg fikk en oppdatering for en tid tilbake.

Oppdateringen kommer jo riktignok fra Samsung, men det er jo likefullt en Android mobil, og de gjør jo desverre ikke noe for å rette det opp heller........

 

Åj åj! Send mld til vg eller tek så lager de sikkert en artikkel om det. Eller ikke? ;)

 

 

Hehe, tror nok jeg benytter feil merke for at det skulle være interessant å lage en artikkel på gitt ;)  

Men likefult irriterende og plagsomt for oss det rammer er det jo.......

Lenke til kommentar

de fleste vil jo miste tillit når noe slikt oppstår .

men ikke den sterkest Apple fansen.

Herregud, du fornekter deg ikke. Skal jeg fortelle om de gangene Android har skapt problemer for meg, men likevel er det nettopp Android-telefon jeg fortsatt har?

 

Det er ufattelig irriterende at du hele tiden skal komme med usaklighetene dine. Du blir satt på plass gang på gang, men du lærer visst aldri noe av noe som helst.

Lenke til kommentar

 

 

Dette er vel noe av det som gjør kundene trofaste?

http://www.adressa.no/digital/article628363.snd

Hvorfor skulle en bug gjøre apple eierene mer trofaste? Slikt er jo bare irriterende. Er jo en grunn for at man ikke gidder bruker android i lengre perioder(min erfaring).

 

Slike ting har aldri skjedd meg på droid. Meningsløse feil får dere ha for dere selv takk. Så at slike ting skjer er en grunn til at folk ikke gidder bruke droid? Eplelogikk på sitt beste dette.

 

"Slike ting har aldri skjedd med meg på Android, derfor har det aldri skjedd med noen på Android" er ikke akkurat logikk i verdensklasse.

 

Jeg har aldri kjøpt noe annet enn Android-telefoner etter at jeg gikk over til smarttelefoner. Jeg kan love deg at det har vært nok av problemer, inkludert at hele telefonen blir korrupt etter omstart.

 

Jeg skjønner ikke hva det er med slike som deg, som skal komme med slikt åpenbart vås som du presterer. Alle platformer har problemer. Som en med mange tiår innenfor IT-verdenen vet jeg godt at det ikke er noe som er feilfritt, og det inkluderer Android. Å trekke frem et enkeltproblem på iOS og bortimot late som Android er feilfri er ren fanboyisme.

Lenke til kommentar

 

de fleste vil jo miste tillit når noe slikt oppstår .

men ikke den sterkest Apple fansen.

Herregud, du fornekter deg ikke. Skal jeg fortelle om de gangene Android har skapt problemer for meg, men likevel er det nettopp Android-telefon jeg fortsatt har?

 

Det er ufattelig irriterende at du hele tiden skal komme med usaklighetene dine. Du blir satt på plass gang på gang, men du lærer visst aldri noe av noe som helst.

 

Du kan begynne å fortelle det til mediene hvis du menr at det kommer feil frem 

 

Man kan selvsagt regne med at det er feil hos alle merker , men da må man også ta frem de feile som ikke er akseptable.

 

jeg har ihvertfall hørt om en del feil hos Iphone  som gir den en merkelig oppførsel som jeg heller ikke har hør om andre steder  

flere av dem vil ihvertfall ikke jeg akseptert selv på en billig telefon .

Når dette skjer med et premium produkt , som også dra opp prisen  så er det langt over det som er akseptabelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

de fleste vil jo miste tillit når noe slikt oppstår .

men ikke den sterkest Apple fansen.

 

Herregud, du fornekter deg ikke. Skal jeg fortelle om de gangene Android har skapt problemer for meg, men likevel er det nettopp Android-telefon jeg fortsatt har?

 

Det er ufattelig irriterende at du hele tiden skal komme med usaklighetene dine. Du blir satt på plass gang på gang, men du lærer visst aldri noe av noe som helst.

 

Du kan begynne å fortelle det til mediene hvis du menr at det kommer feil frem 

 

Man kan selvsagt regne med at det er feil hos alle merker , men da må man også ta frem de feile som ikke er akseptable.

 

jeg har ihvertfall hørt om en del feil hos Iphone  som gir den en merkelig oppførsel som jeg heller ikke har hør om andre steder  

flere av dem vil ihvertfall ikke jeg akseptert selv på en billig telefon .

Når dette skjer med et premium produkt , som også dra opp prisen  så er det langt over det som er akseptabelt

 

Du har "hørt" mye rart, blant annet at iOS er tilgjengelig for Mac og oppdateres via Adobe-programvare. Så pålitelig er det du "hører" om.

 

Har du hørt om en stylus som ødelegger telefonen hvis den puttes inn feil vei andre steder enn hos Samsung?

 

Mediene er ikke relevante her. Det er dine påstander og vrangforestillinger som er problemet.

Lenke til kommentar

 

 

 

de fleste vil jo miste tillit når noe slikt oppstår .

men ikke den sterkest Apple fansen.

 

Herregud, du fornekter deg ikke. Skal jeg fortelle om de gangene Android har skapt problemer for meg, men likevel er det nettopp Android-telefon jeg fortsatt har?

 

Det er ufattelig irriterende at du hele tiden skal komme med usaklighetene dine. Du blir satt på plass gang på gang, men du lærer visst aldri noe av noe som helst.

 

Du kan begynne å fortelle det til mediene hvis du menr at det kommer feil frem 

 

Man kan selvsagt regne med at det er feil hos alle merker , men da må man også ta frem de feile som ikke er akseptable.

 

jeg har ihvertfall hørt om en del feil hos Iphone  som gir den en merkelig oppførsel som jeg heller ikke har hør om andre steder  

flere av dem vil ihvertfall ikke jeg akseptert selv på en billig telefon .

Når dette skjer med et premium produkt , som også dra opp prisen  så er det langt over det som er akseptabelt

 

Du har "hørt" mye rart, blant annet at iOS er tilgjengelig for Mac og oppdateres via Adobe-programvare. Så pålitelig er det du "hører" om.

 

Har du hørt om en stylus som ødelegger telefonen hvis den puttes inn feil vei andre steder enn hos Samsung?

 

Mediene er ikke relevante her. Det er dine påstander og vrangforestillinger som er problemet.

 

problemet er at du pålegger meg alle påstanden avhengig hvor de kommer fra

( da beviser du at du egelig ikke vil ha så seriøs debatt som mulig )

 

Angående IOS på mac så her jeg snart forklart det 100 ganger , men du driver og forsatt gnager på det

 

stylus er et enste eksempel , Iphone har flere

 

Å tilegne meg vrangforestillinger fordi jeg hør det mediene sier  er de 4rde punktet du bruker mot meg

Du er tydeligvis mere interessert i ta meg en å forsøke å være seriøs.

 

Da kan jeg lure på hvilken vrangforestilling du har

 

hvorfor er det så viktig å ta personer som ikke er enige med deg , fremfor å forklare hva som er galt i påstandene ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

iOS for Mac illustrerer hvordan du oppfatter verden, og hvordan du er fullstendig ukritisk til alt som kan tolkes til å være anti-Apple.

 

Jeg snakker om vrangforestillinger fordi du ikke får med deg det mediene skriver om, men bare din egne merkelige tolkning av det. Du husker vel selv hvordan du insisterte på at Tek ikke hadde skrevet om Samsungs Stylusgate? Og så hadde de det likevel...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...