Larzen_91 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvis det er stillhet man vil ha så må man lage til et enormt vakuum-kammer. Eventuelt ta turen ut til det ytre rom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Silence is Golden Hats off! Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvis det er stillhet man vil ha så må man lage til et enormt vakuum-kammer. Eventuelt ta turen ut til det ytre rom. Holder med et anechoic kammer, som ikke behøver å være stort engang. Husk at stillhet, i menneskelig sammenheng måles i dB over et valgt nivå. Hørselterskel tror jeg. I vakuum er stillheten så "overdøvende" at du hører dine egne hjerteslag. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvis det er stillhet man vil ha så må man lage til et enormt vakuum-kammer. Eventuelt ta turen ut til det ytre rom. Holder med et anechoic kammer, som ikke behøver å være stort engang. Husk at stillhet, i menneskelig sammenheng måles i dB over et valgt nivå. Hørselterskel tror jeg. I vakuum er stillheten så "overdøvende" at du hører dine egne hjerteslag. Sant nok det, prøvde bare å være småvittig Og jeg kan godt prøve igjen; i et vakuum så ville ikke mine hjerteslag plaget meg så lenge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvis det er stillhet man vil ha så må man lage til et enormt vakuum-kammer. Eventuelt ta turen ut til det ytre rom. Holder med et anechoic kammer, som ikke behøver å være stort engang. Husk at stillhet, i menneskelig sammenheng måles i dB over et valgt nivå. Hørselterskel tror jeg.I vakuum er stillheten så "overdøvende" at du hører dine egne hjerteslag. Nettopp, du kan ikke slippe bort fra verden på den måten. Det vi gjør for å oppnå total stillhet er å slippe den som lager historier ut av det som bare er lyder, duft, smak, syn og tanker. Du slutter å lytte til "deg selv". Det er ikke tvil om hvem som skaper universet .. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvis det er stillhet man vil ha så må man lage til et enormt vakuum-kammer. Eventuelt ta turen ut til det ytre rom. Holder med et anechoic kammer, som ikke behøver å være stort engang. Husk at stillhet, i menneskelig sammenheng måles i dB over et valgt nivå. Hørselterskel tror jeg. I vakuum er stillheten så "overdøvende" at du hører dine egne hjerteslag. Sant nok det, prøvde bare å være småvittig Og jeg kan godt prøve igjen; i et vakuum så ville ikke mine hjerteslag plaget meg så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå