Gå til innhold

Første bokbrenning i Norge siden andre verdenskrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er stillhet man vil ha så må man lage til et enormt vakuum-kammer. Eventuelt ta turen ut til det ytre rom.

Holder med et anechoic kammer, som ikke behøver å være stort engang. Husk at stillhet, i menneskelig sammenheng måles i dB over et valgt nivå. Hørselterskel tror jeg.

I vakuum er stillheten så "overdøvende" at du hører dine egne hjerteslag.

Lenke til kommentar

Hvis det er stillhet man vil ha så må man lage til et enormt vakuum-kammer. Eventuelt ta turen ut til det ytre rom.

Holder med et anechoic kammer, som ikke behøver å være stort engang. Husk at stillhet, i menneskelig sammenheng måles i dB over et valgt nivå. Hørselterskel tror jeg.

Sant nok det, prøvde bare å være småvittig :p Og jeg kan godt prøve igjen; i et vakuum så ville ikke mine hjerteslag plaget meg så lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nettopp, du kan ikke slippe bort fra verden på den måten. Det vi gjør for å oppnå total stillhet er å slippe den som lager historier ut av det som bare er lyder, duft, smak, syn og tanker. Du slutter å lytte til "deg selv".

Det er ikke tvil om hvem som skaper universet .. :)

Lenke til kommentar

Sant nok det, prøvde bare å være småvittig :p Og jeg kan godt prøve igjen; i et vakuum så ville ikke mine hjerteslag plaget meg så lenge.

:rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...