Gå til innhold

Super highwaist jeans - tips?


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen jeans med strech og veldig høyt liv? De høytlivs buksene jeg finner går bare opp til navelen (på meg hvertfall), men jeg ønsker meg bukser som får lenger opp på magen. Har litt mage å "pakke inn", og det er vel kanskje derfor de jeg har funnet blir for lave... Og da ruller de ned under magen...

 

Så strech jeans som er meget høye i livet, helst med en knapp og zip er det jeg leter etter! Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om noen jeans med strech og veldig høyt liv? De høytlivs buksene jeg finner går bare opp til navelen (på meg hvertfall), men jeg ønsker meg bukser som får lenger opp på magen. Har litt mage å "pakke inn", og det er vel kanskje derfor de jeg har funnet blir for lave... Og da ruller de ned under magen...

 

Så strech jeans som er meget høye i livet, helst med en knapp og zip er det jeg leter etter! Tips?

Gina Tricot pleier å ha bukser med veldig høyt liv og som sitter som om de skulle vært malt på deg.

Jeg er glad i høyt liv på enkelte bukser, men 'verstingene' på GT blir for høye selv for meg. Kanskje perfekt for deg?:)

Lenke til kommentar

High Waist Hannah fra cubus går så høyt opp på meg. Det gjør den ene modellen fra dr. denim også, men syntes kvaliteten er veldig dårlig. Modellen heter i hvert fall Solitaire. :)

Ja, synd dr.denim bare finnes i pingledenimstoff som blir hullete og jævlig etter kort tids bruk. Er som å ha på seg en strømpebukse med påsydde lommer

Lenke til kommentar

Oi, da har nok vi to ganske forskjellige kropper ja. Har du prøvd buksene til monki? De er veldig veldig høye. Hvilke strl bruker du i bukser?

Eller denne modellen fra bikbok:

Super High Comfort Stretch Zoom Jeans.

Ja, vi har kanskje forskjellige kropper! Jeg er ganske kort i beina, og lang i overkroppen, og har litt mage... Da skal det vist ikke være lett og finne highwaist jeans som passer! :-(

Nei, jeg har ikke prøvd Monki! Hvor selges de? Jeg bruker L-XL eller ca. 42 i bukser, hvis det er bra strech!

Har ikke prøvd den du nevner fra Bikbok heller, bare en som het Higher tror jeg! Den var ikke høy nok!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg er så veldig lang i overkroppen så det er nok der forskjellen ligger.

Kanskje du har en monki butikk i nærheten? Eller du kan kjøpe over nettet. Den satt under pumpene på meg, så jeg vil tro den er akkurat riktig for deg da.

Den jeg snakker om er enda høyere enn higher fra bikbok. Den er kjempe høy.

 

Det kan hende at det ikke finnes bukser som er høye nok i billig klassen, og at du heller må ut med endel penger. Hva er budsjettet ditt?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg er så veldig lang i overkroppen så det er nok der forskjellen ligger.

Kanskje du har en monki butikk i nærheten? Eller du kan kjøpe over nettet. Den satt under pumpene på meg, så jeg vil tro den er akkurat riktig for deg da.

Den jeg snakker om er enda høyere enn higher fra bikbok. Den er kjempe høy.

 

Det kan hende at det ikke finnes bukser som er høye nok i billig klassen, og at du heller må ut med endel penger. Hva er budsjettet ditt?

Har ikke vært borti noen Monki butikker nei... Oppunder puppene hadde jo vært helt perfekt! Da dekker den hele magen! ?

 

Budsjett... Finner jeg riktig bukse, som passer, så betyr ikke prisen så mye!

Lenke til kommentar

Da kan du kanskje prøve en fra monki. Du kan kjøpe de enten i butikk eller nettet. Asos har tilbud på endel av buksene nå. :)

Hvis ikke ville jeg anbefalt deg å sjekke bukser hos feks vivikes, carlings (om du orker slitsomme selgere og høy musikk) og lindex. Håper du finner deg en bukse som er som du vil ha :)

Lenke til kommentar

Har funnet min drømmebukse! Men finner ingen sted som selger den... Buksa heter Cheap Monday Eiffel Tower, og har en livhøyde på rundt 40 cm!!! Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

 

Her finner du buksene fra Cheap Monday:Oslo: Hassan & Den Dama, So Sophie, Caroline's Kitchen, Babel, Sole ServiceTrondheim: RetroBergen: Pepper, TillsammansStavanger: Abstinenz, So SophieTønsberg:Bogart, NeozKristiansand: MillenniumÅlesund:ModoTromsö: m.a.sAsker: BoneaSandefjord: The Gate

 

kilde: http://www.klikk.no/mote/arkiv/detnye/article278729.ece

Lenke til kommentar

Holy guacamole, du kødda ikke når du sa du ville ha HØYT liv:p

 

Så bra du fant en bukse for deg:)

Nei, jeg kødda ikke! Jeg vil ha HØYT LIV! Men siden jeg er ganske lang i overkroppen, og har litt mage, så vil den ikke bli så høy på meg!

 

Ja, jeg har funnet buksa, men ikke funnet noe sted jeg kan få tak i den... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...