FuglFøniks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som vet om jeg kan skaffe denne i en norsk nettbutikk? M-Audio Quattro (lydkort, anbefalt av en jeg kjenner som VIRKELIG liker musikk... Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 http://www.mobeck.com/pmv/Maudio.asp Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som vet om jeg kan skaffe denne i en norsk nettbutikk? M-Audio Quattro (lydkort, anbefalt av en jeg kjenner som VIRKELIG liker musikk... jepp. www.procom.no forhandler m-audio Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Tusen takk Fant sidene selv via google også dah, hehe... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Okey.. Det lydkortet blir det IKKE... Noen anbefalinger til lydkort, 7.1? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 M-Audio Revolution 7.1 har ihvertfall kommet godt ut i endel tester. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 creative vet ikke hvor bra det er men det sto noe det i teknisk ukeblad at et eller annet nytt creative korrt skulle legge cd kvalitet i skammekroken. best lyd får du vel egentlig av en platespiller. Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 creative vet ikke hvor bra det er men det sto noe det i teknisk ukeblad at et eller annet nytt creative korrt skulle legge cd kvalitet i skammekroken. best lyd får du vel egentlig av en platespiller. Da snakker man sikkert om 24 bit og 96 KHz formatet som er mye bedre enn CD formatet. Men Creative sine lydkort har alltid hatt dårlig lyd og kommer alltid til å ha det. Det de satser på er stilige effekter i spill og masse reklame. Skal du ha ordentlig lyd kjøp heller M-audio eller Terratec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå