Gå til innhold

Urban Art 845, 846 og 847

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flotte bilder igjen Roar.

ja dette med innlogging når man er innlogget for jeg ofte beskjed om også. sabla irriterende og ett forum som drives av tek burde i høyeste grad klart å rette opp i sånn.

ett annet problem er at jeg svært ofte har problemer med å få lastet opp bildene når jeg er her på gran Canaria og faktisk så har jeg bedre internett her i huset enn jeg har hjemme i huset på Norge. Så det er nok ikke der det er problem

Lenke til kommentar

Usedvanlig dekorativ graffiti. Egner seg godt som fotomotiv, noe du utnytter godt her og med etterbehandling som gir det ditt signaturuttrykk synes jeg.

Ikke godt å si hvilket av versjonene som er best. V1 viser graffitiveggen i perspektiv, V2 med to biler med de to søylene (en del av veggen) på skrålinje bak som gjør det dekorativt, V3 hele veggen uten "forstyrrende" elementer. Joda, bra alt sammen.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fargerikt og kreativt, akkurat som fotografen:-)

Likte faktisk v2 av alle ting....noe med kontrasten mellom det kunstnerisk og det maskinelle, her representer ved bilene. Og så har en jo budskapet på veggen, som kanskje kan henspeile på kjøretøyene...

Flott igjen Kneppen, og slik at det hadde vært moro og henge på deg en dag i Oslo. Du finner jo noe over hele byen:-)

Lenke til kommentar

Likte faktisk v2 av alle ting....noe med kontrasten mellom det kunstnerisk og det maskinelle, her representer ved bilene. Og så har en jo budskapet på veggen, som kanskje kan henspeile på kjøretøyene...

Flott igjen Kneppen, og slik at det hadde vært moro og henge på deg en dag i Oslo. Du finner jo noe over hele byen:-)

Ja, jeg kjenner indre Oslo ganske godt og kommer meg faktisk mer rundt nå med el.stol enn da jeg brukte beina når jeg gidder å komma meg ut.

Ikke så godt kjent ute i drabantbyene. Mer du i Oslo og trenger guide så bare meld deg. men det må være rullestolføre - ikke fortauer fulle av snø og brøytekanter.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ja, jeg kjenner indre Oslo ganske godt og kommer meg faktisk mer rundt nå med el.stol enn da jeg brukte beina når jeg gidder å komma meg ut.

Ikke så godt kjent ute i drabantbyene. Mer du i Oslo og trenger guide så bare meld deg. men det må være rullestolføre - ikke fortauer fulle av snø og brøytekanter.

Roar

Det gjør jeg gjerne:-) Vi passer vel i samme løypa tenker jeg, og vannhullene kjenner du vel også.... Hadde vært veldig gøy og få til det, så er jeg innover, så melder jeg fra. Advarselen herved gitt:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...