g0re Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg spiller liveforspeed (liveforspeed.com) veldig mye (det spillet som gir den mest realistiske bilopplevelsen, etter min mening) Spillet støtter alt av rekonfigurasjon når det gjelder kontrollerer. Det jeg trenger (men ikke klarer å finne på nettet) er en 6-girs-girkasse. Og et bilratt som kan konkurrere mot thrustmaster sin dyreste F1 ratt (når det gjelder motstand) Har ikke funnet noe annet enn guides til hjemmebygging på diverse sider. Noen som har noe forslag ? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) http://www.act-labs.com/scripts/proddetails.asp?pid=79 Endret 13. november 2003 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) dette har sikkert vært oppe til diskusjon før, men vet noen om produktene fra ACT LABS (girspak, pedalsett m/clutch) er mulig å kjøpe i Norge? har sendt en forespørsel til Komplett og iqdata om muligheter for å ta inn disse produktene, og venter på svar.... (oppdaterer denne posten når jeg har fått tilbakemelding) edit: fikk svar i dag: Hei, Dette er ikke noe som kan skaffes kjapt. men det er notert og jeg mailer produsenten for å se om vi kan få noe napp der. Takk for tipset. ____________ Vennlig hilsen / Best regards Eilif Kiland; Innkjøper / Purchaser Komplett AS, P.O Box 2094, Oestre Kulleroed 4, 3249 Sandefjord, Norway. Endret 18. november 2003 av Melfacion Lenke til kommentar
picachu Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) WOW det var en snadder butikk Takker Trenger vel ikke bruke komplett vel ??? Det dyreste settet kommer på 2.156,86 inkl. frakt Leverer til Norge Endret 13. november 2003 av picachu Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 har allerede investert i ratt/pedaler, da... trenger bare girspak og pedalsett m/clutch... 59.99+69.99 = 130 USD 129.98 USD x ca 7.15? = 930 NOK åssen er det med moms og sånn da? hvor mye blir det å betale for sluttkunde (meg)? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 har allerede investert i ratt/pedaler, da... trenger bare girspak og pedalsett m/clutch... 59.99+69.99 = 130 USD 129.98 USD x ca 7.15? = 930 NOK åssen er det med moms og sånn da? hvor mye blir det å betale for sluttkunde (meg)? si ifra på forhånd til tollvesenet på internett at du skal ta det inn... altså fortolle på forhånd. Da er det eneste du betaler 24% moms Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Betalte 0 i toll på act-labs shiftern ved sending ifra www.psxshop.nl Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 fant noe annet artig på psxshop.nl også: http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=65 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 fikk svar fra komplett ang. girspak og pedalsett fra act-labs i dag: Hei, Dette er ikke noe som kan skaffes kjapt. men det er notert og jeg mailer produsenten for å se om vi kan få noe napp der. Takk for tipset. ____________ Vennlig hilsen / Best regards Eilif Kiland; Innkjøper / Purchaser Komplett AS, P.O Box 2094, Oestre Kulleroed 4, 3249 Sandefjord, Norway. øyner jeg et lite håp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå