Torhild Jansen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Buerdalen og Buerbreen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Synd at breen ikke kommer litt bedre fram, den gikk litt i ett med både snø og himmel. Ellers er det et klassisk flott bilde av ei fin fjordbygd. Jeg la på en mørkere bakgrunn, syntes det gjorde seg bedre. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Synd at breen ikke kommer litt bedre fram, den gikk litt i ett med både snø og himmel. Ellers er det et klassisk flott bilde av ei fin fjordbygd. Jeg la på en mørkere bakgrunn, syntes det gjorde seg bedre. Takk skal du ha Helene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kanskje kan en forsiktig lysdemping og ditto kontrastøkning bøte litt på problemet Helene nevner. Husklynga noe uskarp så hvis du streker opp en trekant rundt området og klikker på skarphet så får du området mer skarpt tror jeg. Ellers idyllisk med fint utsnitt og komp. Så får vi jo bare håpe at ikke fjellet finner ut at det skal ta seg en tur nedigjennom dalføre når breen en dag har smelta bort. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Kanskje kan en forsiktig lysdemping og ditto kontrastøkning bøte litt på problemet Helene nevner. Husklynga noe uskarp så hvis du streker opp en trekant rundt området og klikker på skarphet så får du området mer skarpt tror jeg. Ellers idyllisk med fint utsnitt og komp. Så får vi jo bare håpe at ikke fjellet finner ut at det skal ta seg en tur nedigjennom dalføre når breen en dag har smelta bort. Roar Takk for en hyggelig kommentar Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fint utsnitt med en V-form i dalen inn mot breen. Det med skarphet og kontrast er nevnt av andre. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Fint utsnitt med en V-form i dalen inn mot breen. Det med skarphet og kontrast er nevnt av andre. Vennlig hilsen Ragnar Takk for kommentaren Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg