Gjest member-296438 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Daglig slit Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Godt bilde igjen! Jeg blir sittende her med dårlig samvittighet for mitt gode liv.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Godt bilde igjen! Jeg blir sittende her med dårlig samvittighet for mitt gode liv.. Det skal du ikke ha:-) Bare nyt det du! Bare en påminnelse om at en skal sette pris på at en har det greit. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ja man får seg til å tenke litt ekstra over sitt eget liv tenker jeg også. Bra bilde! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Nå er det nå en gang slik at hvis man tilpasser seg sin egen livssituasjon og godtar at sånn er det så er kanskje ikke livet det værste man har likevel - vet nå jeg som har tråkla meg gjennom 13 land med 20 kg. på ryggen. Trent 6 dager i uka hvorav 4 med jernpumping i flere timer, men nå bruker både stokk og rullestol samt 3 typer pustemedisiner. Gla' det ikke ble noe av å ta med meg hagla i skauen for å avslutte livet på min 50 års dag for drøyt 18 år siden. Men la meg nå legge til at jeg kjenner jo ikke denne mannens spesielle situasjon. Bildet er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Nå er det nå en gang slik at hvis man tilpasser seg sin egen livssituasjon og godtar at sånn er det så er kanskje ikke livet det værste man har likevel - vet nå jeg som har tråkla meg gjennom 13 land med 20 kg. på ryggen. Trent 6 dager i uka hvorav 4 med jernpumping i flere timer, men nå bruker både stokk og rullestol samt 3 typer pustemedisiner. Gla' det ikke ble noe av å ta med meg hagla i skauen for å avslutte livet på min 50 års dag for drøyt 18 år siden. Men la meg nå legge til at jeg kjenner jo ikke denne mannens spesielle situasjon. Bildet er det ingenting å si på. Roar Oi, det var en heftig historie. Vi er nå sjeleglad, sikkert med mange andre, at du ble værende blant oss. Du har tydeligvis ditt og slite med, men ser ut til og klare deg veldig bra. Heldigvis:-) Sant nok at hvis en klarer og godta at ting er som de er, så kommer en lettere igjennom ting. Ble selv skadet ved to tilfeller, slik at jeg har litt problemer med og komme meg rundt på alle plasser, samt at ting er blitt fordømt tungvint når jeg skal gjøre enkelte ting, som var som en lek tidligere. Da kan en fort bli sin egen fiende, og grave seg ned i elendigheta. (Kan fint assosiere meg med denne karen...) Heldigvis har jeg veldig fine folk rundt meg, en flott hobby, med veldig hyggelige likesinnede, samt en liten jobb og gå til. DET hjelper:-) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 ett bilde jeg likte men hvorfor dårlig samvittighet. ja mannen går med stokk men hva så ? Han ser da ut til å takle det veldig bra og ser da ikke noe stakkarslig ut syns jeg. Men ja selvsagt skal vi være glade for å få være friske Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Meget god positur på personen, og med omgivelser som forsterker budskapet ditt ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Takker for gode kommentarer, som satte ting i sving hos enkelte av oss. Ble litt mer utfyllende kommentarer en jeg hadde regnet med, men det håper jeg blir sett på som positivt. Ha en god natt, med god samvittighet, og så kommer morgendagen med nye muligheter:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Du er jammen flink til å finne karakterene! Liker! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Du er jammen flink til å finne karakterene! Liker! Takker smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg