Gå til innhold

Langfjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Får en følelse av og bli dradd innover/utover fjorden når en ser dette..... Meget godt komponert med behagelige farger. Som Kneppen sier, ikke no problem og slå ihjel tid når en er fotoskrullete:-)

Har vokst opp på en plass der ferga var både til forbannelse og velsignelse, så ja, jeg har stått igjen noen ganger. Har til og med kjørt fra Kr.sand til Lofoten i et strekk, og bomma med 2 minutter....resultat: 6 timers venting på et gudsforlatt fergeleie.....

Lenke til kommentar

Hehe, huff da. Det ble vel kommentert det med bilde og ferja kanskje. Uansett et flott bilde med fine duse farger.

Bra at du kom for sent her da. Vakkert bilde!

herlig bilde så det var riktig prioritert det Helene. Ferja gikk jo tross alt en time senere men akkurat dette øyeblikket var der kun da.

Fint bilde med flotte farger som gjør seg godt i panorama :)

Bare man kunne have set det rigtig stort..ser meget smukt ud fint lys vh Suss

En av de gangene man ikke skal være lei seg for å komme for sent til noe. Nydelig panorama og utsøkt lys.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei alle sammen, jeg ble visst litt sein med tilbakemelding her. :) tida kan bli litt knapp noen dager. Måtte skynde meg å klippe plenen før regnet kom...og det kom..

Litt kjipt å se at ferga akkurat var lagt fra kai, men vi tok det med godt humør og timen gikk fort den!

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger i dag, jeg setter stor pris på dem! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lekkert bilde i herlig lys og farger.

Stripa langs fjellkanten er nok den uunngåelige haloen for noen annen forklaring ser ikke jeg. men den fremstår litt merkelig her må jeg jo innrømme.

Du som er gla' i å knipse hadde vel ikke noe problem med å slå i hjel en time?

Roar

Får en følelse av og bli dradd innover/utover fjorden når en ser dette..... Meget godt komponert med behagelige farger. Som Kneppen sier, ikke no problem og slå ihjel tid når en er fotoskrullete:-)

Har vokst opp på en plass der ferga var både til forbannelse og velsignelse, så ja, jeg har stått igjen noen ganger. Har til og med kjørt fra Kr.sand til Lofoten i et strekk, og bomma med 2 minutter....resultat: 6 timers venting på et gudsforlatt fergeleie.....

Hei gutta boys! :)

Jeg kikka ikke på fergeruta før etter at jeg hadde fotografert, hadde jeg gjort det først, så ville det nok ikke blitt noe bilde.

Men ventetida ble ikke noe problem...så lenge jeg har kamera, så er det jo alltid noe å gjøre på!

Huff huff Pål! Det var jo mye verre for deg da! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...