fjarle Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kveldens Google-lansering kan by på noe for alle.To nye Nexuser, splitter ny Android og en ny strømmepinne Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Støtter den nye Chromecast 4k streaming, noe som den nye apple tv ikke gjør, så blir det kjøp på dagen Lenke til kommentar
Brakebusk Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 "Android 5 KitKat"? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Flott for Android-folket at dere får nye dingser. De kommer forhåpentligvis til å fungere strålende. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvordan er ytelsen og batteritiden med en snapdragon 808-plattform kontra nexus 5? AtW Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Egentlig mest spent på Chromecast Audio. Spent på hvordan den løsningen vil fungere i praksis, om den blir tapsfri som AirPlay og hvorvidt Google vil levere en fin liten, effektiv og rimelig sak man kan koble til det meste av eksisterende anlegg og høyttalere for å få de gjort Chromecast Audio kompatible. AirPlay fungerer jo brillefint, men hadde vært kjekt med en løsning som er litt mer åpen og kan støtte både Android, iOS, Mac OS X og Windows og kanskje til og med Windows Phone. Og Apple har jo ingen fryktelig god løsning for å gjøre eksisterende løsninger kompatible med AirPlay annet enn å koble til en Apple TV via optisk/HDMI eller en Apple AirPort Express og det er litt keitete og sistnevnte skaper ofte delay på lyden så det ikke kan brukes til videoinnhold, men kun som høyttaler for podcast/musikk. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Spent på Nexus 5 sitt batteri og kamera. For de fleste er telefonene for store når størrelsen bikker 5", spesielt når vi er >5.2". Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Egentlig er jeg ikke spent på noe fra Android om dagen. Jeg har på mange måter gitt opp å håpe at det Google viser frem kommer oss kundene til gode. Google har mistet for mye makt i forhold til mobilprodusentene. Android på Samsung er noe helt annet enn Android på LG. Den beste (og høyst usannsynlige) nyheten de kan komme med er at det fra nå av er et krav om vanilla Android på alle nye Android-telefoner, samt at tilleggsinnhold som mobilprodusenten legger til ikke skal påvirke muligheten til å oppgradere Android til seneste versjon. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Nexus 5X blir nok min førjulsgave til meg selv Og jeg håper virkelig Chromecast Audio er noe så simpelt som en liten dings på størrelse med et AA-batteri med USB-C i ene enden, og 3.5mm Jack i andre! Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Mye mer info om de nye mobilene på www.androidpolice.com Endret 29. september 2015 av lokmann Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 "Android 5 KitKat"? Ooops – har rettet nå. :-) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Var så klar for Nexus 5X, men etter alle avsløringene så er Nexus 6P blitt drømmetelefonen. Når kan vi vente oss at det blir mulig å kjøpe Nexus-ene i Norge? 1 Lenke til kommentar
Bollis69 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg er mest spent på chromecast 2. Jeg har eneren, men lurer på om det er vits å skifte til toeren? Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Er reise og oppholdt betalt av Tek.no selv, eller flyr Google dere inn? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Når starter det i kveld? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Google har mistet for mye makt i forhold til mobilprodusentene. Android på Samsung er noe helt annet enn Android på LG. Den beste (og høyst usannsynlige) nyheten de kan komme med er at det fra nå av er et krav om vanilla Android på alle nye Android-telefoner, samt at tilleggsinnhold som mobilprodusenten legger til ikke skal påvirke muligheten til å oppgradere Android til seneste versjon. Totalt uenig. Å begrense Android på denne måten hadde betydd døden for Android. Det er allerede semi-open source, man trenger ikke å gjøre det mer lukket. At det er forskjellig fra telefon til telefon gjør ingenting. Men det å ha alternativet til stock Android gjør heller ingenting. Flott for Android-folket at dere får nye dingser. De kommer forhåpentligvis til å fungere strålende.Alle mine Android-dingser fungerer strålende. Hva er det du antyder her? 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Alle mine Android-dingser fungerer strålende. Hva er det du antyder her? Ikke noe annet enn at det er flott at dere får nye dingser og at jeg håper de fungerer strålende...:-) Endret 29. september 2015 av rogkas Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor ser du på det som nødvendig å gjøre Android mer lukket for at at Google skal kunne få bedre kontroll og kunne påtvinge bedre vedlikehold og raskere oppdatering til nyere versjon av Android? Lenovo / Motorola går jo i bresjen her og sier at "fuck it" til alle teleoperatører og sier at våre nye Moto X modeller skal ikke bli forpestet av operatørspesifikk firmware og programvare og alt mulig annet dilldall, Google kan vel gjøre noe av det samme og begynne å stille strengere krav til produsenter og operatører uten å gjøre Android mer lukket? Still kravene og nekt de tilgang til Play Services om de ikke godtar... Lenke til kommentar
Quinsy Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Flott for Android-folket at dere får nye dingser. De kommer forhåpentligvis til å fungere strålende. Ja, som de alltid gjør. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Flott for Android-folket at dere får nye dingser. De kommer forhåpentligvis til å fungere strålende. Ja, som de alltid gjør. Godt å høre etter at det var en god del problemer for noen år tilbake. Alltid fint med dingser som fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg