DataFMT Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Blood Moon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kult bilde som kunne greid seg godt uten månen også. (hvis du kuttet litt solid i toppen)) Flotte speilinger i vannet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Kult bilde som kunne greid seg godt uten månen også. (hvis du kuttet litt solid i toppen)) Flotte speilinger i vannet. Tusen takk Fotoskrulla. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hadde det ikke vært for den blodråpan oppe til høyre ville jeg foreslått at du nøyde deg med 1/3 av himmelen for de fargerike refleksene i vann er nå mye bedre en den bittevesle raue osten der oppe. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Hadde det ikke vært for den blodråpan oppe til høyre ville jeg foreslått at du nøyde deg med 1/3 av himmelen for de fargerike refleksene i vann er nå mye bedre en den bittevesle raue osten der oppe. Roar Tusen takk! Det har flere foreslått, så jeg får prøve å ta et bilde når det er vindstille litt senere mot vintern. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hadde det ikke vært for den blodråpan oppe til høyre ville jeg foreslått at du nøyde deg med 1/3 av himmelen for de fargerike refleksene i vann er nå mye bedre en den bittevesle raue osten der oppe. Roar Tusen takk! Det har flere foreslått, så jeg får prøve å ta et bilde når det er vindstille litt senere mot vintern. Du kan jo bare drøyt halvere himmelen på dette så har du en V2. Enkelt og greit. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg