Gå til innhold

Hvorfor HENGER maskinen min hver halvtime???? SOS

Evo

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller CS over nettet har mskinen min plutselig begynt å henge seg etter ca en halvtime!!!

Dette er DRIIT IRRITERENDE. Jeg har skiftet vifte på skjermkortet, men da jeg skiftet til den gamle viften igjen hang den seg da og!!!

Skjermkortet mitt er veldig varmt, etter bruk, men er ikke det normalt??

EN gang fikk jeg en feilmelding der det stod

"Net send package error",,noe sånt..?

Jeg har prøvd alt, skiftet drivere, vifter, ram, svarte i ¤#%#¤%#%, men maskinen henger seg enda..

PLEASE:: noen hjelp meg!!!

Evo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-23 22:56, HomseIvan skrev:

Et besjen din så funka alt!

Kjære moderatorer!

Vær snill å banne HomseIvan snarest mulig!! Dette minner stygt om en pervers fyr som for en stund siden oppførte seg på akkurat samme måte. Selvsagt har han bare skaffet seg et annet nick, og prøver seg igjen, med drittpraten sin!

La oss slippe sånt!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-23 22:15, Evo skrev:

Når jeg spiller CS over nettet har mskinen min plutselig begynt å henge seg etter ca en halvtime!!!

Dette er DRIIT IRRITERENDE. Jeg har skiftet vifte på skjermkortet, men da jeg skiftet til den gamle viften igjen hang den seg da og!!!

Jeg har prøvd alt, skiftet drivere, vifter, ram, svarte i ¤#%#¤%#%, men maskinen henger seg enda..

Evo

Det KAN virke som om du har et temperaturproblem? Skjermkort blir riktignok relativt varme, men ditt blir kanskje FOR varmt? Prøv å kjøre maskinen uten kabinett deksel / dør, og se om det hjelper!

Har du samtidig mulighet for å sette denne i nærheten av et åpent vindu, så bør du i allefall få kjøling nok! Går alt bra da, så har du jo svaret!

Overklokker du kortet? I så fall kan også dette være en årsak.

Men har du kunnskaper om overklokking, så har du sannsynligvis også kunnskap om konsekvensene?

Overklokking betyr jo mere varme, men det vet du sikkert.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-23 23:35, Skrue skrev:

Dette minner stygt om en pervers fyr som for en stund siden oppførte seg på akkurat samme måte.

Jeg husker hvem du snakker om! Han snakket bare dritt (bokstavelig talt)

Skal ikke se bort ifra at dette er en som har drukket litt for mye denne lørdagskvelden! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-23 23:48, Kenny000 skrev:

Quote:

On 2002-02-23 23:35, Skrue skrev:

Dette minner stygt om en pervers fyr som for en stund siden oppførte seg på akkurat samme måte.

Jeg husker hvem du snakker om! Han snakket bare dritt (bokstavelig talt)

Skal ikke se bort ifra at dette er en som har drukket litt for mye denne lørdagskvelden! :smile:

Hadde det bare vært så enkelt! Alle kan jo skeie ut litt om man tar seg en pinne eller to for mye, men jeg velger å tro at vi nok har et ganske tragisk tilfelle her, som bunner i noe helt annet enn alkohol...

Lenke til kommentar

Quote:

Evo

Det kan jo være at nettverkskortet ditt ikke klarer helt å henge med hvis du klokker frontside-bussen mye..?? Det er jo ikke alle hovedkort man kan stille forholdet mellom CPU/RAM/PCI/AGP..

Bare et forslag...

Lenke til kommentar

Quote:

Evo

OKEY! Jeg og MANGE andre har hatt samme problemet.

problemet er kombinasjonen (jeg vedder på du har dette) : Amd cpu -> VIA chipp -> Nvidia skjermkort -> Win2k ->CS!. jeg vet jo selvsagt ikke om du har dette, men uansett så er det problem med denne kombinasjonen.

Dette gjelder vis spillet henger men lyden går som om det skuller vert hakk i plata :razz:

Forandrer du på en av disse tingene så skall alt gå bra! Det letteste er altså å forandre operativsystem til win98 eller winXP, XP anbefales på det sterkeste!

Det med "Net send package error" er ganske enkelt at forbindelsen din til internett ble fra koblet eller at det var mye støy på linja. du får "Net send package error" når det er problemer med internett/nettverk forbindelsen.

Har opplevd på lan at dersom noen "hoster" en game og enkelte persjoner går inn på lan game og trykker på refresh så låser serveren seg! dette er da utrolig irreterende! Noen som hvet hva dette kan vere?

Lenke til kommentar

Jeg har omtrent det samme problemet med at hele pc'en klikker fullstendig, mens lyden har hakk i plata. Dermed må jeg ty til svenske-knappen...

Men jeg har et annet oppsett: amp cpu,via chipset,Radeon 8500(har prøvd utallige drivere),

win me>counter-strike.

Vet ikke hva som er feil jeg heller...

Henger på en del andre spill også.

Dette kommer ikke hver halvtime, men innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...