Den Ukjente Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hei! Sitter nå og ser på felger, ettersom jeg skal ha ett sett nye sommerfelger. Bilen er en Audi A3 Sportback 2005 modell, og fargen er sølv. Spørsmålet mitt er hvorvidt jeg skal gå for felger i sølv, eller i en litt mørkere farge. Har sett på disse, som forøvrig finnes i både sølv og mørkere. Se spoileren for bilde av bilen. Any thoughts? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hei! Sitter nå og ser på felger, ettersom jeg skal ha ett sett nye sommerfelger. Bilen er en Audi A3 Sportback 2005 modell, og fargen er sølv. Spørsmålet mitt er hvorvidt jeg skal gå for felger i sølv, eller i en litt mørkere farge. Har sett på disse, som forøvrig finnes i både sølv og mørkere. Se spoileren for bilde av bilen. Any thoughts? På forhånd, takk! Test selv her da vel http://www.martinsfelger.no/felger/felg-p%C3%A5-bil-hd-2.0.aspx#ci:38|img:136|w:Nitro_Speed|ws:20|b:2|m:17 1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger Jeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det). Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Mørke felger ville kledd den bra!Gunmetal, Bronze, Matt Bronze feks..Jeg lakkerte felgene jeg hadde på min bil frem til i sommer i BMW`s Marrakesh Brown, vanvittig pen farge med fin effekt Endret 29. september 2015 av olehenri Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Mørke felger ville kledd den bra! Gunmetal, Bronze, Matt Bronze feks.. Jeg lakkerte felgene jeg hadde på min bil frem til i sommer i BMW`s Marrakesh Brown, vanvittig pen farge med fin effekt 11CEB12C-BB56-4891-8B1D-203241D8B435.jpg 96DD967A-5210-46FA-8E73-5770AF945B74.jpg De felgene har jeg fått en vanvittig god pris på, så kjøper jeg nye felger blir det de jeg linka til i førstepost. De finnes i både sølv og gunmetal. Det ser ut til at det blir gunmetal-felgene på meg! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ja tror Gun metal eller en annen mørk farge ville gjort seg på de Sølv på sølv bil syns jeg blir litt "meh" Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger Jeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det). så du i det hele tatt siden jeg linket deg?? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felgerJeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det). så du i det hele tatt siden jeg linket deg?? Ja, gjorde det, bare glemte å svare! Siden gjorde meg forsåvidt likk mer sikker på at gunmetal vil se bra ut. Takker for den! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felgerJeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det).så du i det hele tatt siden jeg linket deg?? Ja, gjorde det, bare glemte å svare! Siden gjorde meg forsåvidt likk mer sikker på at gunmetal vil se bra ut. Takker for den! Bra du så den! er en fin hjelp når en er usikker Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger Jeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det). Det kommer nok ikke til å se harry ut. Har sett mange biler i sølv med mørke/svarte felger. Synes det ser bedre ut enn å ha felger som har samme farge som resten av bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå