Bahtiyar Ømer Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Måneformørkelse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dette var bra! Å se månen sakte men sikkert bli dekket før den til slutt blir rødaktig er noe man vil ønske å huske, og med bilder som dette vil minnene alltid være der. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 kult! Artig komposisjon. Blodmånen har jeg sett bedre bilder av kanskje.. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fin fortellende oppstilling med de forskjellige månefaser mot den formørkede måne. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Dette var bra! Å se månen sakte men sikkert bli dekket før den til slutt blir rødaktig er noe man vil ønske å huske, og med bilder som dette vil minnene alltid være der. Tusen takk for hyggelig kommentar Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 kult! Artig komposisjon. Blodmånen har jeg sett bedre bilder av kanskje.. Hei Helene Tusen takk for kommentar . Det var ikke så lett å ta blodmåne enn vanlig . Jeg lagde ut den beste har jeg tatt . Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Fin fortellende oppstilling med de forskjellige månefaser mot den formørkede måne. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 En flott presentasjon av blodmånen dette med formørkelsen fra start til slutt. Sikkert en fin opplevelse Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Utrolig kreativt og vakkert! Tommel og hatt i været for dette! Når jeg drar bildet nedover, ser det ut som stjernene blinker ;-) (Nesten litt godt å se at det ikke bare var jeg som fikk en noe grumsete blodmåne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg