Gå til innhold

Trenger ny laptop, som det er enkelt å bytte harddisk på. Hva med disse?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg trenger en ny laptop, og vil at det skal være enkelt å ta ut harddisken. Jeg synes Lenovo virker ganske bra, de har en hel serie med laptoper bygget av samme 15,6 tommer chassis, for eksempel denne Lenovo B50-45 80F0-2BG MCD2BMX på Prisjakt og så har man denne 14 tommer HP'en som er på supertilbud nå... HP 14-AC080no på Prisjakt.

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Begge de to er ræl og da hjelper det nada å bytte disk så styr unna og spar litt mer penger.

Det virker som om du er rammet av "hvis prisen er lav så er det dritt"-syndromet... Forøvrig lider store deler av norges befolkning av den samme sykdommen. Jeg skal ikke game med den, jeg skal ikke redigere bilder eller video.

Lenke til kommentar

Begge de to er ræl og da hjelper det nada å bytte disk så styr unna og spar litt mer penger.

Det virker som om du er rammet av "hvis prisen er lav så er det dritt"-syndromet... Forøvrig lider store deler av norges befolkning av den samme sykdommen. Jeg skal ikke game med den, jeg skal ikke redigere bilder eller video.

Jeg er ikke rammet av noe som helst du skriver at du ikke skal spille greit nok men går ut i fra du vil surfe i god kvalitet. Disse maskinene er døds trege og sliter med å laste ned enkle nettsider. Det går men du verden og tregt det går så tenkte å spare deg for irritasjon og bryet med at du kommer til å sende maskinen i retur.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vell, man får det man betaler for..

Har selv testet flere av de maskinene som har E1-prosessore o.l, og det er virkelig noe dritt :)

Med denne kommentaren virker det nesten ut som om du har bestemt deg allerede, så bare å kjøpe

Jeg heller bruker ikke min laptop til å spille, redigere bilder eller se på video, men brukte likevel en god del mer på en PC fordi, rett og slett fordi jeg ønsker å ha en PC som er kjapp i både oppstart og til å utføre oppgaver. Jeg koser meg veldig med min i5, full HD skjerm og 8 timer batteritid og som veier kun 1kg.

Sier ikke at alle trenger dette, men jeg ville aldri valgt en PC, som jeg skulle brukt mer en 1 gang i mnd, med E1 eller Celeron

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3244008

Legg på en tusing til, så er hvertfall prosessoren brukbar

500kr til, så har du god oppløsning på skjermen og

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3241501

Endret av Brattus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...