gta3-kongen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hei. Jeg har nesten akkurat kjøpt en ny bærbar PC. MSI GP70 med windows 8,1. slo den på istad og så dukker denne meldingen opp: Vi kunne ikke fullføre funksjonene Angrer Endringer Ikke slå av maskinen den har stått sånn i over 30 minutter nå.. Hva bør jeg gjøre for å komme inn i windows? Noen som kjenner til dette? Takk for svar. Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Den står bare å jobber kontinuelig og ingenting skjer.. Jeg søkte litt på nettet men fant ikke noe som kunne være løsningen.. prøvd bios men jeg har annerledes bios på min stasjonære enn denne bærbare så får ikke startet opp via harddisken på den bærbare via bios. prøvd Windows + I men kommer ikke inn i recovery.. prøvd shift men virker som PCen ikke reagerer på disse tastene.. Hadde jeg bare kommet inn i recovery kunne jeg prøvd å reparere.. Klarer heller ikke komme inn i safemode eller sikkerhetsmodus.. på Windows 7 som jeg har på stasjonære så kommer jeg inn der og recovery men jeg har orginal cd til windows 7 og når jeg trykker F8.. Jeg leste litt på nettet at dette kunne være en mislykket windows 8.1 update.. altså update error.. men ingen svar på åssen jeg får fiksa dette.. Noen her som har vært borti dette? takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå