AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 tittelen sier mye.. Kjæresten min slo opp med meg etter to år.. Vi hadde ett godt forhold, ville nå jeg si og jeg var totalt imot bruddet. Hvorfor ble det slutt? Vel hun ramset opp en rekke grunner som virket som ting hun bare fant på der og da. Det som utløste det hele var st jeg sa noe dumt, men absolutt ikke noe så dumt st det kan utløse ett brudd og hun ss det ikke var grunnen heller. Hun sendte meg plutselig melding og sa hun ville gjøre det slutt, jeg kjempet imot hele veien og fikk til slutt kranglet til meg en biltur selv om hun ikke ville se eller møte meg. I bilen snakket vi, hun gråt og hun gråt og det samme gjorde jeg etterhvert. hun ramset opp alt som vsr galt uten å ta tak i det positive med forholdet, hvilket jeg gjorde. Vi satt der og hun skyldte på ting som, vi er for forskjellige: jeg liker å feste, det gjør ikke du. (nei jeg er ikke glad i fester, men er helt villig til å gå med henne og prøve å like det og hun har kanskje tid til å feste toppen 10 ganger i året sp sybtes denne grunnen var latterlig. Noe anner var at vi krangler, hvilket vi kunne gjort mindre, men dette kan fikses så lenge viljen er der. Resten kom hun med småting og jef sa jeg bare må bli bedre på slike sosiale sammenkomster, men det var derfor vi ikke kunne være sammen for da måtte jeg endre den jeg er. hvilket jeg mener er helt latterlig, prøver å gjøre det bedre for meg selv å dra på fest er liksom å totslt endre den jeg er? jeg konfronterte det henne sa og stadig vekk ga hun seg og hadde ikke noe å si. etterhvert ble hun i bedre humør pg løsnet opp litt. da kjøreturen var over så kysdet hun meg og sa at vi snakkes imorgen. 2t senere, da jeg skulle legge meg fikk jeg beskjed om at det vsr ett hadekyss og at det var over. Dagen etterpå skulle hun visst på fest. og jeg vsr henrykt over tanken på at hun skulle drikke alkohol og være rundt masse gutter dagen etter hun slo opp. Om det skjedde noe aner jeg ikke. jeg spurte dagen etterpå om det skjedde noe, hun sa nei. jeg hadde fortsatt passordet til facebooken hennes, jeg logget inn og fant ett bilde av en gutt hu hadde vørt med i en seng, han var fullt påkledd og over dyba og man så ikke kjæresten min, jeg spurte on dette og hun ble ikke litt sur engsng og sa det vsr masse andre folk i den senga. (ville hun st jeg skulle finne det?) 2 dager etter byttet hun passord. Vi begynte å snakke om forholdet igjen og da sa henne at hun ikke ville redde forholdet (så nå er det plutselig mulig ja). Vi vsr igjen uenige og etterhvert ble ejg så såret at jeg ga meg. 2 dager gikk og plutselig fikk jeg melding på mobilen: hvordan går det?. jeg fortaøte at det gikk ikke akkurst sånn supert og hun sa hun hsdde det helt elendig osv. hun spurte meg om jeg hadde fortalt foreldrene mine det og jeg svarte nei. (hvorfor i svsrte lurer hun på det?). Jeg tok det som et tegn på usikkerhet på hennes side og prøvde å overtale henne igjen, men neida, hun er lei og ville ikke fikse det. så folkens.. hva tror dere.. er det totslt dødt eller? jeg sliter veldig emd å komme meg videre og vet at alle har det sånn, så går det ett par måneder osv. og jeg vet det er mange som ikke skjønner at det faktisk er over, men jeg syntes hele greia virker merkelig? Jeg trenger virkelig dette forholdet. Anonymous poster hash: 1a06b...6a6 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg tror at du bør lese igjennom hva du skriver en gang. Helt forferdelig å lese når du bommer på en bokstav i nesten hvert ord. Og hvor gammel er dere? 18-19 tipper jeg? Det virker som ho er lei deg, og vil heller ha det gøy med noen andre. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 du er for ung til å ville være i forhold, hav fun. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvor mange ganger skal hun si det er slutt før du innser det selv? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ja, hun er lei. La det ligge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Enig med darkness I , bare la det fare. Du finner ei som er 1000 ganger bedre for deg og du vil ikke engang huske denne dama. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Enig. Vi har alle vært der: Så knust etter et brudd; gjør hva som helst for å få henne tilbake, men så plutselig har man det MYE bedre med ei ny jente, og er sjeleglad alt dette hendte! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Enig. Vi har alle vært der: Så knust etter et brudd; gjør hva som helst for å få henne tilbake, men så plutselig har man det MYE bedre med ei ny jente, og er sjeleglad alt dette hendte! hvis du er en person som ikke klarer være singel så er dette tilfelle ja. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) hvis du er en person som ikke klarer være singel så er dette tilfelle ja. Hehe, jeg sa da virkelig ikke noe om å ikke klare å være singel... Hvis ikke man bryr seg etter et brudd, er vel det litt rart? Og får man det bedre med en ny jente etter en tid, så er vel det hverken rart eller dumt? Endret 29. september 2015 av ozone Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Dagen etterpå skulle hun visst på fest. og jeg vsr henrykt over tanken på at hun skulle drikke alkohol og være rundt masse gutter dagen etter hun slo opp. Hvor gamle er dere egentlig? Jeg føler med deg, men det virker nok som jenta har bestemt seg.. Endret 29. september 2015 av Magiii Lenke til kommentar
dafuuq Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Tror dette fort kan bli starten på et ustabilt frem-og-tilbake-forhold. Som jente tolker jeg det du skriver på denne måten: det virker som hun er lei, og vil utforske hva verden har å by på, annet enn deg. Samtidig vet hun at hun har deg i sin hule hånd. Det er klinkende klart for henne at hun bare kan kontakte deg igjen når hun føler for det, og du vil lystre. Tror du gjør lurt i å bestemme deg for om ser for deg en fremtid med henne eller ikke. Endret 29. september 2015 av dafuuq Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ikke sjekk facebooken hennes. Ellers - get over it. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Blokker henne på FB (tro meg det hjelper) og move on. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Vil du ha ei dame som slår opp, men ikke mener det? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Haha, og denne dama vil du være i et forhold med? Virker ikke som at noen av dere er klare for å være i et forhold. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Samtidig vet hun at hun har deg i sin hule hånd. Det er klinkende klart for henne at hun bare kan kontakte deg igjen når hun føler for det, og du vil lystre. Enig; Her ligger kjernen i mange brudd! Den ene parten er så sikker på den andre partens ubetingede kjærlighet, og bryr seg litt mindre selv, at det åpner for en mulighet til å være litt ego... Første bud når man kommer ut for slike: Ikke ta kontakt etter bruddet på noe tidspunkt! Da vedlikeholder og bekrefter man bare den selvsikre følelsen den andre har. Ikke vær 'needy' så kommer han/hun ofte krypende tilbake til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå