Knut S Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 måneformørkelse 2 bilder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Fine månebilder de du har fått lastet opp, V1 komposisjonsmessig best, V2 meget bra teknisk. Vet ikke hvorfor du ikke får godkjent fargeversjonen, kanskje det kan ha noe med billedstørrelsen å gjøre ? Husk i såfall å konvertere/redusere denne. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 har prøvd det også men var ikke så veldig bra kvalitet på den så kanskje den ikke ville tusen takk for hyggelig kommentar Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Synd du ikke fikk med den røde, sikkert bildestørrelsen som gjør det. Fine bilder Knut ? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Stilig bilde. Må dessverre gi litt kritikk for bakgrunnen på V1. Selv om den var kreativ, burde det ikke være noen synlig bakgrunn der hvor månen egentlig skal være. Ser nesten ut som noen har sprengt bort 1/3 av månen, hehe. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 tusen takk Helene og Jan Erik. faktisk har jeg ikke gjort noe med bakgrunnen eneste jeg har justert er klarhet, lys og kontrast og litt beskjæring. resten er påden måten rett fra kameraet. kanskje hadde det noe med lukkertiden å gjøre ? Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Om du ikke har endret noe på bakgrunnen er det jo mulig at det er oppskarpingen som har oppskarpet støyen. Dog merkelig at det er helt fint i den mørkere delen av månen, for så å brått gå over til noe som ser ut som en "falsk stjernehimmelbakgrunn". Likevel ga det jo en fin effekt i dette tilfellet, bare så litt rart ut akkuratt der hvor man vet månen er. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Ja stusset på det selv. Og det ekstra rare er at det skjedde på alle bildene jeg tok med den lukketiden. Ja under hele måneformørkelse. Når jeg forandret lukketiden til 1/250 så kom den røde månen frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg