knut Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Ta ut den nye disken før du skal flashe biosen. Jeg vil tro at ting blir bedre da, hvis ikke kutter du ledning 1 og 2 som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg fikser problemet :smile: Her er følgende løsning. Din harddisk er noe feil med. (prøv den hos en kamerat får og dobbelsjekke) Returner den og få en ny på garantien. Dermed er problemet fikset. Og siden jeg er så grei du slipper og gi meg 200,- :smile: hehehe hilsen "gratis"hjelpern :smile: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-24 13:59 ] Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 ..hvorfor klippe ledning nr 1 & 2?? hva skal dette være godt for? Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Det er godt for å få den til å funke. :razz: Lenke til kommentar
IteX Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Har du startet maskinen man BARE den nye harddisken? Hvis ikke gjør det, og partisjoner og formater den før du bruker begge harddiskene sammen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå