Gå til innhold

hva tilsvarer en xp 2300 mhz til pentium4

Per_le

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
omgjøringer hva tilsvarer en xp 2300 mhz til pentium4??

hva er regelen for det??

Er egentlig ikke noen regler for det, selv om mange tror at Performance ratingen til AMD er ment for å tilsvare en P4. Hvis du hadde forklart hvilken xp (barton, thornton, throughbred), kan nok noen hjelpe deg.

Lenke til kommentar
min AMD kjører på 2.32Ghz. det tilsvarer XP3357, altså en P4 3.3Ghz.

men det stemmer ikke helt lenger. intel er MYE kjappere på

minnehåndtering.

En Xp 3200+ er endel tregere enn en P4 3,2 GHz.

Performance Ratingen varierer fryktelig. En Athlon 64 @ 2,2 GHz har PR-ratingen 3200+, mens en Barton 2500+ @ 2,5 GHz (tror jeg) også får ratingen 3200+, selv om den er høyere (over)klokket. Ratingen varierer med hvilken kjerne CPU-en har.

Lenke til kommentar
En Xp 3200+ er endel tregere enn en P4 3,2 GHz.

Performance Ratingen varierer fryktelig. En Athlon 64 @ 2,2 GHz har PR-ratingen 3200+, mens en Barton 2500+ @ 2,5 GHz (tror jeg) også får ratingen 3200+, selv om den er høyere (over)klokket. Ratingen varierer med hvilken kjerne CPU-en har.

Hvordan finner du ut det ?

jeg prøvde å klokke litt på min cpu, og fant ut at den egentlige hastigheten og det som ble vist i oppstarten, var veldig forskjellig, slik at det den oppga i oppstarten egentlig skulle var mye lavere.

Lenke til kommentar
omgjøringer hva tilsvarer en xp 2300 mhz til pentium4??

hva er regelen for det??

Er egentlig ikke noen regler for det, selv om mange tror at Performance ratingen til AMD er ment for å tilsvare en P4. Hvis du hadde forklart hvilken xp (barton, thornton, throughbred), kan nok noen hjelpe deg.

11.5*200 har jeg på den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...