Gå til innhold

timesalg på komplett straks

Anbefalte innlegg

hei ser at komplett har timesalgs..

har dere lagt ut et budsjett dere tenker å bruke opp i dag? jeg tenker å bruke opp c.a 2000 kr og da lurer jeg på hva jeg burde satse på :)

har nå ASUS P8Z77-V LE, i5 3570K 4,2 ghz, 8 GB Corsair Vengeance RAM, Hyper 212 EVO

GTX 970 4GT5D OC

1x Intel SDD 330 (120GB)

3x Samsung SDD'er (veldig gamle, plukket de opp fra søpla et sted)

1x HDD Seagate Barracuda 2 TB fra 2012

Corsair Obsiidian 550D

5x Corsair case fans

Cooler Master V850 850W

Dell U2312HM 60Hz

Jeg tenkte at jeg kanskje burde investere i en ny skjerm som er 1080p 144 hz som har like bra farger som Dell U2312HM. Håper på å finne noe til under 2k 

Tenkte også å handle inn en fan controller siden jeg har to vifter som kjører på maks pga ikke plass på hovedkort, bruker da PMW splitter + en splitter ny samsung 850 EVO for å resette alt på PC'en og installere W10 på den og starte fresh.

Har også tastatur som er Sidewinder x4 og mus Logitech HID-compliant G3/MX518 Optical Mouse

Spiller alt i fra Skyrim, Fallout New Vegas, Witcher 3, CS:GO, Battlefield series, MGSV

Hva burde jeg priotitere?

EDIT: Har ikke headset heller, tenkte å investere i en Corsair Void type hvis det ikke blir tilbud på skjerm.

Så hvis det blir tilbud på skjerm, så blir det da altså bare skjerm.

Hvis skjerm ikke er på tilbud, blir det da en headset, fan controller og en SDD og kanskje +en HDD.

Feil prioritering?

Endret av svenal34
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er lov å håpe.. :p

Tenker da at SDD'en min har blitt tregere, tar c.a 20 sec fra start knappen på PCen til at jeg kan begynne å skrive inn passordet. Vil ha det på 10 sek som før og så vil jeg starte alt på nytt, slik at jeg kan installere W10 helt clean

btw, noen som har efaring fra reddit.com/r/microsoftsoftwareswap ?

Der selger de W10 til c.a 20 dollar og noen ganger mindre..

Lenke til kommentar

G1FVDbM.jpg

Jaja satser på at fungerer bra da, kjøtpe de på mage følelse, så får heller benytte meg av angrett om jeg blir misfornøyd

BTW: Er det en merkbar forskell mellom 32 DB og 27 DB?

EDIT: fikk tilbud på de varene da jeg spurte kundebehandlere, så det var jo greit nok det

Endret av svenal34
Lenke til kommentar

G1FVDbM.jpg

Jaja satser på at fungerer bra da, kjøtpe de på mage følelse, så får heller benytte meg av angrett om jeg blir misfornøyd

EDIT: fikk tilbud på de varene da jeg spurte kundebehandlere, så det var jo greit nok det

Sålenge begge er målt på samme måte, så er det merkbar forskjell ja.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

G1FVDbM.jpg

3 decibel er en dobling :)

Så ja, absolutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var superfornøyd med gårsdagens salg. Ble ingen pc-komponenter på meg, men jeg fikk bestilt en helt fantastisk vaskemaskin... 

Man veit man begynner å dra på årene når man har brukt 8000 på en vaskemaskin og er lykkelig for det, og samtidig klarte å motstå fristelsen til å kjøpe Sony 55X8505C... 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...