norther Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Noen som har erfaringer med Gabba 2 langermet? Vurderer å skaffe meg denne, men er litt usikker på størrelsen mtp Castellis race fit (som regel små i størrelse). Er 192 cm og veier i overkant av 80 kg. Ganske tynn med andre ord. Tenker å gå for XL, men vil høre om noen faktisk kan dele erfaringer. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. september 2015 Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Tror kanskje XL kan passe deg. Jeg har den jakka i XXL, men er kortere(182) og tyngre enn deg. I tillegg er jeg veldig bred over skuldrene/nakke. Men da har jeg også litt plass til evt. klær jeg trenger under. Du har ikke mulighet for å prøve den før du kjøper? Vet XXL hadde den i sitt sortiment tidligere. Lenke til kommentar
norther Skrevet 28. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2015 Har sjekket på XXL lade, men de har bare gabba vest i butikk. Testet den i xl og den satt fint på. Vet ikke om noen andre i Trondheim som kan ha den inne heller. Bestiller fra bikeshop, så er ikke krise om den ikke passer. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå