Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler meg syk av at de fleste menn jeg møter kun vil ha meg for sex...

Anbefalte innlegg

Forteller du gutta rett ut hva du er ute etter? Jeg gjør det. Sier at jeg bare er ute etter seriøse forhold når de spør meg ut på date. Da vet de godt hva jeg vil. Sier de det motsatte gidder jeg ikke å date de heller. Da finner de noen mindre seriøse. Derfor møter jeg bare seriøse gutter som ønsker langvarige forhold. For meg har aldri denne taktikken slått feil. Dessverre er det slik at jeg noen gang avviser menn fordi vi ikke passer sammen alikevel, for dette må man jo bare prøve. Det er lov å backe ut om følselsene forsvinner. Har aldri blitt avvist av noen i mitt liv, så for meg funker dette i hvert fall.

Når begge begynner datingen med samme intensjon blir alt enklere. :)

Endret av Hannah00
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forteller du gutta rett ut hva du er ute etter? Jeg gjør det. Sier at jeg bare er ute etter seriøse forhold når de spør meg ut på date. Da vet de godt hva jeg vil. Sier de det motsatte gidder jeg ikke å date de heller. Da finner de noen mindre seriøse. Derfor møter jeg bare seriøse gutter som ønsker langvarige forhold. For meg har aldri denne taktikken slått feil. Dessverre er det slik at jeg noen gang avviser menn fordi vi ikke passer sammen alikevel, for dette må man jo bare prøve. Det er lov å backe ut om følselsene forsvinner. Har aldri blitt avvist av noen i mitt liv, så for meg funker dette i hvert fall.

Når begge begynner datingen med samme intensjon blir alt enklere. :)

Digger når damer sier det (ok bare skjedd en gang, men vi er sammen nå) :) Åpen kommunikasjon er så sykt undervurdert i vår populærkultur.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...