Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Nye Hodetelefoner eller Ørepropper

ulle1040

Anbefalte innlegg

Budsjett: >10 000

Størelse: Over ear, eller IEM

Type: Lukkede (Kanskje støyreduksjon)

Bruksområde: Musikk(70%), radio(15%) og filmer(15%). Vil bli brukt både på farten og på leseplass(kjekt uten mye lydlekkasje). Setter pris på mikrofon og kontroller på ledning. 

Tillegsinfo: Vil brukes sammen med en iPhone 6, og Macbook Pro Retina og iMac.

Hva har du ifra før, trives du med det? Jeg har et Sennheiser Momentum som nå returneres til Komplett grunnet ødelagt kabel. Liker dette godt, både lyd og design, men det gir meg en god grunn til å oppgradere uten å legge et fungerende headsett bort. 

Har sett på Sennheiser Momentum Over-Ear Wireless, men er litt usikker på hvordan lyden er for prisen. Sett også på Sennheiser IE800 og Shure SE846. (Formstøpte ser spennende ut)

Endret av ulle1040
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Momentum Wireless var min første tanke selv før jeg leste at du hadde de med kabel. 

De støtter aptX, så mulighetene for god lyd er der, selv med Bluetooth. Problemet er at du ikke får brukt det med iPhone uten adapter. 

Lenke til kommentar

Hadde tidligere Shure SE535, og det er det beste jeg har hørt av bærbar lyd, annet enn åpne klokker. Vil tro 846 bare er enda bedre; definitivt noe jeg ville gått for om jeg hadde hatt mulighet for det. 

Shure SE846 er magiske; ikke prøvd SE535 men vil tro det er mye av det samme til lavere pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...