Latias Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Enig. Evt med Blackett. Er i Celtic. Uansett ikke god nok. Young var god på backen i fjor, men da spilte han stort sett VB. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 han er på lån hos Celtic "på Old Trafford" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ja "vi tar imot United spillerene på Old Trafford"... Ohhh nesten Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Young på høyreback er faen meg noe av det verste jeg har hørt. LOL Han fikk 45 minutter der mot Wolfsburg på onsdag. Regner med at konklusjonen til LvG er at han gjorde en god/bedre figur enn Valencia (som var den som sørget for at målet til Wolfsburg ikke var offside). Og som Latias skriver, han var VB i fjor, og gjorde da en god defensiv jobb. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sikker på at Young ikke er på venstreback? Det gir vel mer mening. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Den æren har Emils i lomma Som manager, så supporter. Endret 4. oktober 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sikker på at Young ikke er på venstreback? Det gir vel mer mening. Ut fra oppstillingen, så er han høyreback, men enig i at det gir mer menig. Hvis Young spiller på venstre, så blir det Young vs Ramsey, men hvis han spiller på høyre, så blir det Young vs Sanchez Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Young på høyreback er faen meg noe av det verste jeg har hørt. LOL Han fikk 45 minutter der mot Wolfsburg på onsdag. Regner med at konklusjonen til LvG er at han gjorde en god/bedre figur enn Valencia (som var den som sørget for at målet til Wolfsburg ikke var offside). Og som Latias skriver, han var VB i fjor, og gjorde da en god defensiv jobb. Wolfsburg er ikke all verden til motstand. Ok, hadde vært krise uansett om Valencia eller om Young hadde spilt, men hadde heller spilt Blind på venstreback og flyttet inn Jones, eventuelt Jones på høyrebacken der han har spilt mye. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 LOL. "Ikke all verden til motstand"... Wolfsburg viste veldig gode takter i den kampen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Wolfsburg tapte mot et elendig Mochengladbach lag på lørdag. Ja, ikke all verden til motstand. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Haha, måtte le selv. Jeg vil faktisk påstå at Wolfsburg er ett vel så bra lag som Arsenal, om ikke bedre, selv om de selvfølgelig er svekket etter å ha måtte selge Kevin De Bruyne. Endret 4. oktober 2015 av blured Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Wolfsburg er et lag som blør for drakta, ikke bedre enn Arsenal på papiret dog. Vi lekte oss med de i Emirates cupen også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Har satsa peng på at Manu vinner, så ikke skuff nå!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er det tradisjon med å ha "flyvertinner" i Emirates-klær på Emirates Stadium? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 COYG! Utrolig viktig å få 3 poeng her. Ber en stille bønn om at et mirakel skjer.. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er det tradisjon med å ha "flyvertinner" i Emirates-klær på Emirates Stadium? Jepp Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Om vi taper mot et lag med Blind og Young i forsvar så gir jeg opp dette laget. Özil, Ramsey og Cazorla må faen meg vise seg fram i dag. COYG! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Young spiller venstreback Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 COYG - LYKKE TIL !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå