Espp Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Konspirasjonteori kommer; - Real prøvde å kapre overgangen og vi ble så forbanna at vi nektet DDG å dra til Madrid. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ingen mulighet til å se denne på min normale kanal da eg er på "feil" side av landet. Så må vel bli Sumo... håper det er til å stole på for vil ikke gå glipp av denne kampen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=f5ABu3RYWBY Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Har satt penger på bortelaget i dag. Vinn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Håper arsenal vinner,united-gutta her inne er eklere enn arsenalgutta her inne. Ref:kamptråder Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Heldigvis ikke EKLEST da...det er da noe. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Den æren har Emils i lomma Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Digg med Carrick tilbake, men Young? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Young på høyreback kan bli spennende! Hvorfor ikke Valencia? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Young er vel bedre fremover enn Valencia, men usikker bakover. Må vel være en tanke bak det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Får håpe LvG er helt sikker på at Young er det beste valget der. Risikabelt å plutselig gjøre slike store endringer i storkamper. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Young på høyreback er faen meg noe av det verste jeg har hørt. LOL Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kan bli stygt, men han kan overraske. Får håpe at vurderingen til LVG er den beste. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Selv om Blind har vært veldig god denne sesongen, så fatter jeg ikke hvorfor vi ikke spiller slik i dag: De Gea Darmian - Smalling - Jones - Blind Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Enig. Evt med Blackett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå