OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Giroud. Greit på defensive dødballer. Edit: og Ox! Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kan være lurt å gjøre noen bytter her, Wenger? Blir faen meg sint om Gibbs og Debuchy kommer inn på kant. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tipper vi fortsetter dette lille trykket, også kontrer Arsenal inn 4-0 på slutten. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Özil sin beste kamp i Arsenal-drakta. Faen meg på tide ! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Özil ut?? Hvorfor ikke? Banens beste, leder 3-0. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 United har rævkjørt oss i andre omgang. Fortjener minst 1 mål. Slutt å tull. Eller er du kanskje en av de som tror at possession og pasninger vinner kamper? Vi skaper ikke en dritt og har ikke utfordret dere en eneste gang i hele kampen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Martial eneste som i hele tatt prøver.. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Özil ut?? Hvorfor ikke? Banens beste, leder 3-0. Ofc. Bare så ikke, derfor jeg spurte Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Özil sin beste kamp i Arsenal-drakta. Faen meg på tide ! Også mot et topp 4 lag! Moro! Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 United har rævkjørt oss i andre omgang. Fortjener minst 1 mål.Slutt å tull. Eller er du kanskje en av de som tror at possession og pasninger vinner kamper? Vi skaper ikke en dritt og har ikke utfordret dere en eneste gang i hele kampen.Han skriver rævkjørt og pisset på i hver eneste kamptråd. Ofte holder det at det andre laget bare møter opp. 7 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) United har rævkjørt oss i andre omgang. Fortjener minst 1 mål.Slutt å tull. Eller er du kanskje en av de som tror at possession og pasninger vinner kamper? Vi skaper ikke en dritt og har ikke utfordret dere en eneste gang i hele kampen.Han skriver rævkjørt og pisset på i hver eneste kamptråd. Ofte holder det at det andre laget bare møter opp. Nei. Veldig bra kamp av Ozil forøvrig. Håper han bygger videre på det! Endret 4. oktober 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Özil sin beste kamp i Arsenal-drakta. Faen meg på tide ! Også mot et topp 4 lag! Moro! Herlig å se Özil når han spiller bra. Alt for sjeldent dessverre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han skriver rævkjørt og pisset på i hver eneste kamptråd. Ofte holder det at det andre laget bare møter opp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Özil sin beste kamp i Arsenal-drakta. Faen meg på tide ! Også mot et topp 4 lag! Moro! Herlig å se Özil når han spiller bra. Alt for sjeldent dessverre. Trenger gode spillere rundt seg. Det hadde han i dag. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Özil sin beste kamp i Arsenal-drakta. Faen meg på tide !Også mot et topp 4 lag! Moro! Herlig å se Özil når han spiller bra. Alt for sjeldent dessverre. Er det altså. Får håpe det løsner etter i dag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tror det skjedde noe etter onsdagens tap mot Olympiacos enten i garderoben eller på treningen. Både Wenger og spillerne er mye mer levlige i dag enn de bruker å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå