ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Helt forjævlig å se på. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 For all del ikke sett OX på. DEt blir 3 baklengs på 3 minutter Ramsey er OK, sammenlignet med forrige sesonger er han håpløs akkurat nå fordi han mangler sikte sitt. Ramsey flyttes sentralt og Özil på kant interessant Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Her har vi forskjellen på en god og en dårlig manager. Wenger er oppe og gestikulerer og kjefter selv om laget hans leder 3-0, men LvG sitter helt fjern i stolen uten å si et eneste ord. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ramsey trengs å benkes ett par kamper. Han spiller hver eneste kamp så og si. Kanskje en liten hvile kan hjelpe på. Hva forventer du, når Wenger plasserer han ut på kant, der han for noen år siden hadde sin dårligste sesong EVER i Arsenal-trøya? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ikke så galt grep det der av Wenger tror jeg. Vi spiller på litt vel små marginer nå synes jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ekstremt passive nå. Cech med en god inngripen! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Ramsey trengs å benkes ett par kamper. Han spiller hver eneste kamp så og si. Kanskje en liten hvile kan hjelpe på. Hva forventer du, når Wenger plasserer han ut på kant, der han for noen år siden hadde sin dårligste sesong EVER i Arsenal-trøya? De feilene som Ramsey har gjort hittil har ikke noe med at han spiller på kanten. Det er formen hans som er dårlig. Men er selvfølgelig enig i at han ikke bør spille der i utgangspunktet. Endret 4. oktober 2015 av Adrax Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fy faen, Gabriel. Du er bedre enn det vi så der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Og vi er tilbake på jorda igjen. Prøv å spill ball da... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Mertesacker har faan meg dagen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Herregud, nå er vi ræva. Tilbake til gode gamle søppelnivået. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Slapp av. Dere vinner 100% fortjent. Om Ramsey er dårlig eller ikke, dere taper ikke i dag! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fyfaen vi spiller dårlig nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Slapp av. Dere vinner 100% fortjent. Om Ramsey er dårlig eller ikke, dere taper ikke i dag! United har rævkjørt oss i andre omgang. Fortjener minst 1 mål. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Slapp av. Vi ordner opp i hver situasjon. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tok meg serriøst 70 minutter før jeg så Mata var på banen. A n o n y m Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kan være lurt å gjøre noen bytter her, Wenger? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen den må du sette lengre til siden Özil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå