Latias Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Talentløs benk. Beste jeg kan se for meg er Valencia inn for Memphis, Val på høyrebacken. Pluss Schneiderlin inn for Rooney. Midtbanen MÅ kontrolleres ellers blir dette 100 % tidenes største tap. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Helt ærlig, dette er noe av det dårligste jeg har sett i mine 20år som Unitedsupporter. Jeg er flau over spillerne, som bryr seg så jævli lite om hva som skjer utpå der. Kan hive hele bunten+lvg til helvete ut. Drøyt å si. Neh, helt seriøst, noe av det dårligste jeg har sett. Vi har gått på store smeller før, men det er få hvor det har vårt så tafatt som det er akkurat nå. Edit: Om ikke annet ville det stått en illsint skotte på sidelinjen og gestikulert til den store gullmedaljen. LvG sitter som en potetsekk (som vanlig.) Så det slår 6-1 tapet mot city i 2011? Eller 5-3 tapet mot Leicester når vi ledet 3-1. Nei, dette er united på en dårlig dag mot Arsenal på en vanvittig god dag. Selvfølgelig det er noe dritt å tape slik som dette, men det skjer med alle lag. Barcelona tapte nylig 4-1 mot Celta Vigo, jeg tviler på at hele det mannskapet burde sparkes. Håper resten av matchen blir damage control fra united sin del, ikke ødelegg hele målforskjellen nå. Det er i samme kategori. Endret 4. oktober 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fuck det her. Er ikke noe vits i å kaste bort 45 minutter til når vi garantert taper. En ekte supporter står løpet helt ut. Jeg har tross alt betalt for å se laget mitt spille fotball og når jeg blir servert dette tullet her (all ære til Arsenal, de har spilt bra, men forsvaret og midtbanen har jo ikke dukket opp til kamp i det hele tatt. Dårlig bevegelser og mer eller mindre vært stillestående) så føler jeg ikke at jeg har lyst til å bruke mer tid på å se oss ikke skape en dritt. Kommer selvsagt til å følge med litt, men jeg finner bedre ting å kaste bort tiden på. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Fellaini og Valencia inn. Darmian og Memphis ut. Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 HAHAHAHAHAHA Fellaini og Valencia inn! HAHAHAHAHAHA taktik geni, LVG! Å fy flate Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 HAHAHAHAHAHA Fellaini og Valencia inn! HAHAHAHAHAHA taktik geni, LVG! Å fy flate Hadde det vært for Rooney og Young hadde det vært 2 meget gode bytter. Sært å ta av Darmian og Depay Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Gleder meg til å se Alexis mot Valencia! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Darmian hadde gult kort og LvG tåler ikke å få karantene på en av sine beste spillere. Han har nok med dette innsett tap i kveld... 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Wow, for et bytte. Jaja, tape gjør vi jo uansett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Noen som har problemer med Sumo? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Som fryktet så sluttet vi å spille fotball til pause... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) ^Nei Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Så jævla idiotisk av Le Coq Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Giggs bør ta Rooney til side og sei kva det er å blø for drakta. Han er alt for tam. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 KØDDER DU ANTHONY TAYLOR!? IKKE GULT!?! Aldri hørt om konsekvent dømming?! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Idiotisk dommer da. Det er like mye gult til Carrick som det er til LeCoq Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Noen som har problemer med Sumo? Bare kødd for 10min siden. Men lukket leseren og åpnet den igjen og nå funker det fint her. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Haha. Nå begynner grisen å bli sur. Herlig. Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå