Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får flashbacks fra CL finalene mot Barcelona ved måten Arsenal rundspiller oss på, vi er rævdårlige men må gi credit til dem også. Nå håper jeg spillerne bare aksepterer tapet og holder nullen så vi slipper en 5-0/6-0 ydmykelse, ikke vits i å ta noen sjangser nå.

Carrick og Schweinsteiger er kanskje gode mot bakgårdslag, men det holder ikke med to statister mot løpende terrierer. De to eier jo ikke fart. Herrera MÅ spille fast hver eneste kamp, vår beste midtbanespiller i form.

Lenke til kommentar

Hva har bastian gjort dårligere enn f.eks carrick?

Hele laget burde vel strengt tatt byttes ut.

Bastian har etterlatt seg sinnsyke rom på midtbanen ved å presse opp på Mertesacker og Le Coq, og klarer ikke å holde følge med Cazorla. Mål Nummer 2* kom etter vanvittige rom på midten. Ikke at Carrick har vært mye bedre, men han får en mye vanskligere jobb pga. Schweini. 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Helt ærlig, dette er noe av det dårligste jeg har sett i mine 20år som Unitedsupporter. Jeg er flau over spillerne, som bryr seg så jævli lite om hva som skjer utpå der. Kan hive hele bunten+lvg til helvete ut. 

Drøyt å si.

Neh, helt seriøst, noe av det dårligste jeg har sett. Vi har gått på store smeller før, men det er få hvor det har vårt så tafatt som det er akkurat nå.

Edit: Om ikke annet ville det stått en illsint skotte på sidelinjen og gestikulert til den store gullmedaljen. LvG sitter som en potetsekk (som vanlig.)

Så det slår 6-1 tapet mot city i 2011? Eller 5-3 tapet mot Leicester når vi ledet 3-1. Nei, dette er united på en dårlig dag mot Arsenal på en vanvittig god dag. Selvfølgelig det er noe dritt å tape slik som dette, men det skjer med alle lag. Barcelona tapte nylig 4-1 mot Celta Vigo, jeg tviler på at hele det mannskapet burde sparkes. Håper resten av matchen blir damage control fra united sin del, ikke ødelegg hele målforskjellen nå.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Så det slår 6-1 taper mot city i 2011? Eller 5-3 tapet mot Leicester når vi ledet 3-1. Nei, dette er united på en dårlig dag mot Arsenal på en vanvittig god dag. Selvfølgelig det er noe dritt å tape slik som dette, men det skjer med alle lag.

Enig med deg her. Det er bare ikke så ofte at vi får totalt knus. Vi er bånn og Arsenal er på topp. Da ser det slikt ut.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...