OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Lol Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fantastisk omgang, i alle fall første 35 minuttene. Slapp ManU for mye inn i kampen mot slutten der, men med Cech bak der går det bra. Özil, Walcott, Cazorla, Le Coq og Alexis banens giganter i første omgang, men vi må for helvette ikke slippe oss ned her nå ass. Tåler ikke en nervepirrende omgang. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bastian og Rooney MÅ ut. Jævlig synd at vi ikke har Herrera tilgjengelig. Skulle gjerne også sett Young ut, men da må Darmian spille på venstresiden, og da får vi plutselig Valencia vs Sanchez... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Mer av det samme i andre omgang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Hva har bastian gjort dårligere enn f.eks carrick? Hele laget burde vel strengt tatt byttes ut. Endret 4. oktober 2015 av Apox Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Mer av det samme i andre omgang. Kommer sikkert til å legge oss bak og la United spille. Typisk Wenger. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg vil nominere Hansoen til årets supporter. Jeg er en grinebiter som sier ting som jeg ser det uten tanke på hva alle andre synes uansett. Lever godt med det og tar selvfølgelig imot årets grinebiter Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 For meg er det helt hjernedødt av LvG og benke Schneiderlin og Valencia. Dere har for treig midtbane og Young er ikke akkurat backmatriale. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er det en spiller som burde bli benket så er det Wazza Rooney Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fuck det her. Er ikke noe vits i å kaste bort 45 minutter til når vi garantert taper. En ekte supporter står løpet helt ut. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Knallbra omgang helt til vi gir bort initiativet. Må for all del ikke rote bort dette! Har ikke noe å utsette på noen egentlig. Veldig bra gjennomført av alle. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Får flashbacks fra CL finalene mot Barcelona ved måten Arsenal rundspiller oss på, vi er rævdårlige men må gi credit til dem også. Nå håper jeg spillerne bare aksepterer tapet og holder nullen så vi slipper en 5-0/6-0 ydmykelse, ikke vits i å ta noen sjangser nå. Carrick og Schweinsteiger er kanskje gode mot bakgårdslag, men det holder ikke med to statister mot løpende terrierer. De to eier jo ikke fart. Herrera MÅ spille fast hver eneste kamp, vår beste midtbanespiller i form. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Spudsene taper 2-1 til pause etter et Kane-selvmål. haha! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 United laget i første omgang.. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Mer av det samme i andre omgang. Kommer sikkert til å legge oss bak og la United spille. Typisk Wenger. Krysser fingrene Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Hva har bastian gjort dårligere enn f.eks carrick? Hele laget burde vel strengt tatt byttes ut. Bastian har etterlatt seg sinnsyke rom på midtbanen ved å presse opp på Mertesacker og Le Coq, og klarer ikke å holde følge med Cazorla. Mål Nummer 2* kom etter vanvittige rom på midten. Ikke at Carrick har vært mye bedre, men han får en mye vanskligere jobb pga. Schweini. Endret 4. oktober 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 for 4 år siden så slaktet Young og Rooney Arsenal. I dag så slakter Arsenal Young og Rooney.......... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Knallbra omgang helt til vi gir bort initiativet. Må for all del ikke rote bort dette! Har ikke noe å utsette på noen egentlig. Veldig bra gjennomført av alle. Synes forsvaret har vært jævla shaky. Viktig at Bellerín ikke pusher opp for mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Helt ærlig, dette er noe av det dårligste jeg har sett i mine 20år som Unitedsupporter. Jeg er flau over spillerne, som bryr seg så jævli lite om hva som skjer utpå der. Kan hive hele bunten+lvg til helvete ut. Drøyt å si. Neh, helt seriøst, noe av det dårligste jeg har sett. Vi har gått på store smeller før, men det er få hvor det har vårt så tafatt som det er akkurat nå. Edit: Om ikke annet ville det stått en illsint skotte på sidelinjen og gestikulert til den store gullmedaljen. LvG sitter som en potetsekk (som vanlig.) Så det slår 6-1 tapet mot city i 2011? Eller 5-3 tapet mot Leicester når vi ledet 3-1. Nei, dette er united på en dårlig dag mot Arsenal på en vanvittig god dag. Selvfølgelig det er noe dritt å tape slik som dette, men det skjer med alle lag. Barcelona tapte nylig 4-1 mot Celta Vigo, jeg tviler på at hele det mannskapet burde sparkes. Håper resten av matchen blir damage control fra united sin del, ikke ødelegg hele målforskjellen nå. Endret 4. oktober 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Så det slår 6-1 taper mot city i 2011? Eller 5-3 tapet mot Leicester når vi ledet 3-1. Nei, dette er united på en dårlig dag mot Arsenal på en vanvittig god dag. Selvfølgelig det er noe dritt å tape slik som dette, men det skjer med alle lag. Enig med deg her. Det er bare ikke så ofte at vi får totalt knus. Vi er bånn og Arsenal er på topp. Da ser det slikt ut. Endret 4. oktober 2015 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå