Liquidkey Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen skal ikke lyge her. Walcott vokser på meg som spiss.Bedre finishing produkt og han blir jævlig mye farligere.Det tror jeg kommer med spilletiden. Før skaden var han langt mer presis. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Men hvem skal spille isteden for rooney? Vi har jo ikke gode spillere lengre.Fellaini hvem som helst Nei det får være måte på. Rooney på sin verste dag er bedre enn håret. Helt uenig. Fellaini kan stange, og han kan ta ned ballen. Han er i tillegg sterk, stor og stygg. han kan skremme motspillerne, og han kan løpe ballen i mål med hårdotten Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hele laget ser uinteresserte ut og LvG bare sitter å ser på. Sir Alex hadde stått og ropt på sidelinjen og han hadde garantert gitt dem hårføneren i garderoben. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Helt ærlig, dette er noe av det dårligste jeg har sett i mine 20år som Unitedsupporter. Jeg er flau over spillerne, som bryr seg så jævli lite om hva som skjer utpå der. Kan hive hele bunten+lvg til helvete ut. Drøyt å si. Neh, helt seriøst, noe av det dårligste jeg har sett. Vi har gått på store smeller før, men det er få hvor det har vårt så tafatt som det er akkurat nå. Edit: Om ikke annet ville det stått en illsint skotte på sidelinjen og gestikulert til den store gullmedaljen. LvG sitter som en potetsekk (som vanlig.) Endret 4. oktober 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Du verden hvor mye vi savner Alex Ferguson nå. Mannen som lagde gull ut av gråstein. Mannen som fikk Rooney til å se ut som en internasjonal toppspiss Endret 4. oktober 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Martial med første ordentlig sjansen. Rooney suger ennå med andre ord. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Close, but no cigar Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Den skal sitte Martial Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Memphis får jo ikke til noe. Trist. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fy faen så irritert jeg blir over den pirkingen vi til stadighet driver med i forsvaret. Prøver å spille firkanter på halve metere. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Flaut av Mertesacker å bli eid av en 19-åring. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fuck det her. Er ikke noe vits i å kaste bort 45 minutter til når vi garantert taper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fy faen så irritert jeg blir over den pirkingen vi til stadighet driver med i forsvaret. Prøver å spille firkanter på halve metere. Helt meningsløst når det er 2 min igjen av omgangen. Ble jo nesten redusering av det. 3-1 er noe ganske annet enn 3-0. Flaks at vi har Cech! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bastian og Rooney MÅ ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg vil nominere Hansoen til årets supporter. Stakkars gutt da. Har ikke vokst opp til noe annet. Vet bare ikke bedre. Ikke vært lett. Ta det fra en rosenborg-supporter. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sanchez vondt i foten helt til Taylor blåser 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bra halvdel av Arsenal, fortjener å vinne denne. Kan like godt blåse av hele kampen nå.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ja den var vond sanchez... du har vel vært såpass lenge i england nå at det er på tide å legge fra seg barca-skuespillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå