Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valg Like god som Hazard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Helt ærlig, dette er noe av det dårligste jeg har sett i mine 20år som Unitedsupporter. Jeg er flau over spillerne, som bryr seg så jævli lite omHva med 4-1 tapet hjemme mot liverpool? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Walcott er sugen, han er sugen!! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valg Like god som Hazard. Alexis er bedre. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Men hvem skal spille isteden for rooney? Vi har jo ikke gode spillere lengre. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valg Like god som Hazard. Alexis er bedre. Uten tvil Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Nå stresser vi for mye syns jeg... Vi har jo masse tid. Prøv å vær litt nøyaktig! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Elsker mentaliteten til Walcott, han skal slå United! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen meg ikke en jævla viljestyrke i laget idag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen skal ikke lyge her. Walcott vokser på meg som spiss. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valgEn helt vanvittig spiller. Han har endelig våknet nå etter en lengre tid litt under par. Er jo ikke så veldig rart. Fikk jo knapt sommerferie og ble kastet rett inn i laget når han kom tilbake. Nettopp. Det var poenget. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen skal ikke lyge her. Walcott vokser på meg som spiss. Bedre finishing produkt og han blir jævlig mye farligere. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Men hvem skal spille isteden for rooney? Vi har jo ikke gode spillere lengre. Fellaini hvem som helst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Helt ærlig, dette er noe av det dårligste jeg har sett i mine 20år som Unitedsupporter. Jeg er flau over spillerne, som bryr seg så jævli lite om hva som skjer utpå der. Kan hive hele bunten+lvg til helvete ut. Drøyt å si. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen skal ikke lyge her. Walcott vokser på meg som spiss. Funker veldig bra i disse kampene her! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg vil nominere Hansoen til årets supporter. 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Men hvem skal spille isteden for rooney? Vi har jo ikke gode spillere lengre. Fellaini hvem som helst Nei det får være måte på. Rooney på sin verste dag er bedre enn håret. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han er bare frustrert, chill Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen skal ikke lyge her. Walcott vokser på meg som spiss. Bedre finishing produkt og han blir jævlig mye farligere. Ja, skulle blitt litt sterkere også. Faen skal ikke lyge her. Walcott vokser på meg som spiss. Funker veldig bra i disse kampene her! Ja uten tvil. Vi har jo lett Englands beste kontringsangrep når det klikker. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg vil nominere Hansoen til årets supporter. Stakkars gutt da. Har ikke vokst opp til noe annet. Vet bare ikke bedre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå