Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hrregud Ramsey...den skal du da sette... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 KAN DU TA AV YOUNG FFS? HAN FØLGER JO IKKE MED I DET HELE TATT Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen den må du sette RAmsey... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Du må score der i disse kampene, Ramsey! Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hahahha se på Young da... "Ja men han var god mot Wolfsburg da" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Detta gidder eg ikke se på. Ingen av Utd spillerene utpå der følger med, gidder bry seg eller vi spille fotball. #Allemågå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 SE SÅ JÆVLA UINSPIRERT ROONEY ER DA??!?!?! BRYR DU DEG I DET HELE TATT DIN JÆVLA DRITTSTØVEL?????!!!??? Lol. Resten av laget derimot er inspirert! Resten av laget drar ikke inn en av de høyeste lønningene i fotball og er kaptein og har verdens største klippekort. Er du kaptein skal du FAEN MEG BLØ for drakta. Rooney er redd for å få grønske på shortsen akkurat nå. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Snakk om å bli pissa på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Denne jævla filosofien til LvG kommer aldri til å funke når vi allerede ligger under med så mange mål. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tilgir Ramsey for den der, men det er fordi vi allerede leder 3-0. Hadde det vært 0-0 derimot. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valg Grisegod. Midt mellom Hazard og Ronaldo sånn ca Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Serriøst se på Schweini og Carrick da. SE hvor mye rom Özil og Cazorla har å boltre seg i. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valgEn helt vanvittig spiller. Han har endelig våknet nå etter en lengre tid litt under par. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 HAHHAHA ROONEY PELL DEG AV BANEN PLS!!!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Helt ærlig, dette er noe av det dårligste jeg har sett i mine 20år som Unitedsupporter. Jeg er flau over spillerne, som bryr seg så jævli lite om hva som skjer utpå der. Kan hive hele bunten+lvg til helvete ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor god er Sanchez? Gjør jo aldri et dårlig valgEn helt vanvittig spiller. Han har endelig våknet nå etter en lengre tid litt under par. Er jo ikke så veldig rart. Fikk jo knapt sommerferie og ble kastet rett inn i laget når han kom tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå